تفاهم نامه واگذاری شبکه گاز دو پوندی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تفاهم نامه واگذاری شبکه گاز دو پوندی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تفاهم نامه واگذاری شبکه گاز دو پوندی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تفاهم نامه واگذاری شبکه گاز دو پوندی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، در جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، مدیر عامل شرکت گاز و مدیر کل راه و شهرسازی استان امضا گردید

کد خبر: 990428003 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ تیر ۹۹ - ۱:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تفاهم نامه واگذاری شبکه گاز دو پوندی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، در جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، مدیر عامل شرکت گاز و مدیر کل راه و شهرسازی استان امضا گردید

تفاهم نامه واگذاری شبکه گاز دو پوندی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تفاهم نامه واگذاری شبکه گاز دو پوندی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد
تفاهم نامه واگذاری شبکه گاز دو پوندی به نظام مهندسی یزد با حضور مسوولان استان امضا گردید.
تفاهم نامه واگذاری طراحي، نظارت و اجراي لوله كشي گاز دو پوندی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، مدیر عامل شرکت گاز و مدیر کل راه و شهرسازی استان در محل دفتر معاونت عمرانی استاندار امضا گردید.
در این جلسه، محسن صادقیان معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، گفت: دولت قصد دارد فعالیتها را با هدف کاهش هزینه و زمان و افزایش کیفیت به شرکتها و سازمانهای پیشتاز و حرفه ای برون سپاری کند.
وی در ادامه نسبت به واگذاری شبکه گاز دو پوندی به سازمان نظام مهندسی ابراز خرسندی کرد و گفت: قطعاً سازمان نظام مهندسی با بهره گیری از ظرفیتهای تخصصی که در اختیار دارد، میتواند این اهداف را به بهترین شکل محقق سازد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد نیز در این جلسه به آمادگی سازمان در این زمینه اشاره کرد و افزود: قطعاً برای ورود به شبکه گاز دو پوندی نیاز به مهارت و صلاحیت بیشتر است که تمام ملاحظات قانونی، اداری و ایمنی برای ورود به این عرصه انجام شده و با برگزاری دوره های آموزشی لازم ظرفیتهای خوبی در سازمان فراهم شده است.
سالاری در کناريادآوري اهمیت و فواید انرژی گاز، به اثرات زیانبار ناشی از استفاده نادرست آن اشاره کرد و گفت: لازم است بمنظور کاهش آسیبها و ایمن سازی شبکه گاز، علاوه بر ارائه خدمات مهندسی در زمینه طراحی، اجرا و نظارت، از تجهیزات استاندارد استفاده و بصورت دوره ای از تأسیسات گازی به خصوص در کارخانجات بازدید بعمل آید.
سالاری همچنين گفت: در مورد استفاده از ظرفيتهاي تخصصي نظام مهندسي، با شركت توزيع برق تفاهم نامه مبادله شده و آماده همكاري با شركت آبفا نيز هستیم.
علي اكبر میدانشاهی، مدیر عامل شرکت گاز استان یزد نیز هدف از این واگذاری را افزایش کیفیت در ارائه خدمات عنوان کرد و افزود: به علت اهمیت کیفیت در تأسیسات گاز و با عنایت به تجربه اثربخشی که در همکاری با سازمان نظام مهندسی برای واگذاری شبکه گاز خانگی به آن سازمان داشتیم، در فاز بعدی اقدام به واگذاری شبکه گاز فشار قوی به این سازمان کردیم.
رضا يادگاري، مدیركل راه و شهرسازی استان هم در این دیدار نسبت به این واگذاری ابراز رضايت کرد و با عنوان این که گاز دو پوندی به علت فشار بالا نیازمند نظارت و مراقبت بیشتری است، از اعمال نظارت عالیه قوی در این بخش خبر داد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ تیر ۹۹
465 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0