تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتی سهند و نظام مهندسی معدن آذربایجان شرقی تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتی سهند و نظام مهندسی معدن آذربایجان شرقی

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتی سهند و نظام مهندسی معدن آذربایجان شرقی

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتی سهند و نظام مهندسی معدن آذربایجان شرقی ، منعقد شد. تا در حوزه‌های مختلف همکاری‌ های موثری را داشته باشیم

کد خبر: 001017003 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ دی ۰۰ - ۵:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتی سهند و نظام مهندسی معدن آذربایجان شرقی ، منعقد شد. تا در حوزه‌های مختلف همکاری‌ های موثری را داشته باشیم

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتی سهند و نظام مهندسی معدن آذربایجان شرقی

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتی سهند و نظام مهندسی معدن آذربایجان شرقی

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه خبر داد
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتی سهند و سازمان نظام مهندسی معدن آذربایجان شرقی
مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سهند تبریز از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این دانشگاه و سازمان نظام مهندسی معدن استان خبر داد.
امیر رضوانی مقدم در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: دانشگاه‌ها باید در جامعه اثرگذار باشند و در حل مشکلات صنعت نقش ویژه‌ای را ایفا کنند چراکه ارتباط دانشگاه‌ها با صنعت امری بسیار مهم و ضروری است.
مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سهند تبریز تصریح کرد: دانشگاه سهند نیز این موضوع را یکی از مأموریت‌ های اصلی خود قرار داده تا در همکاری با صنایع استان و رفع موانع و مشکلات آنها موثر باشد که در این راستا تفاهم‌نامه همکاری مشترکی میان این دانشگاه و سازمان نظام مهندسی معدن استان منعقد گردید.
رضوانی هم‌چنین گفت: با امضای این تفاهم‌نامه در طرح‌ های پژوهشی حوزه‌ی صنایع و معادن هم‌چنین در بحث آموزش و برگزاری دوره‌های مشترک نیز با این سازمان همکاری ‌های مشترکی را خواهیم داشت که امیدواریم نتایج موثری حاصل شود.
نایب رئیس سازمان نظام مهندسی معدن آذربایجان‌شرقی نیز طی سخنانی بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک بین دانشگاه صنعتی سهند و سازمان نظام مهندسی معدن استان منعقد گردید تا در حوزه‌های مختلف همکاری‌ های موثری را داشته باشیم.
محمدحسین احمدی اظهار داشت: در حوزه‌ی آموزشی، پژوهشی، توسعه‌ی صنایع معدنی استان هم‌چنین برطرف کردن مشکلات این حوزه از ظرفیت اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه استفاده خواهیم کرد تا جایی که امکان دارد موانع معدنی استان را رفع کنیم.
احمدی در خاتمه گفت: در امر آموزش نیز از اساتید دانشگاه صنعتی سهند و امکانات آموزشی این دانشگاه استفاده خواهیم کرد.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ دی ۰۰
1090 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0