اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان قزوین در دفاتر خدمات مهندسی شهرسازی شهرداری مشهد اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان قزوین در دفاتر خدمات مهندسی شهرسازی شهرداری مشهد

اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان قزوین در دفاتر خدمات مهندسی شهرسازی شهرداری مشهد

اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان قزوین در دفاتر خدمات مهندسی شهرسازی شهرداری مشهد ، حضور یافتند و از آن بازدید نمودند. و با رئیس سازمان نظام مهندسی قزوین دیدار کردند

کد خبر: 990727004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ مهر ۹۹ - ۹:۱۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان قزوین در دفاتر خدمات مهندسی شهرسازی شهرداری مشهد ، حضور یافتند و از آن بازدید نمودند. و با رئیس سازمان نظام مهندسی قزوین دیدار کردند

اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان قزوین در دفاتر خدمات مهندسی شهرسازی شهرداری مشهد

اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان قزوین در دفاتر خدمات مهندسی شهرسازی شهرداری مشهد
بازدید از دفاتر خدمات مهندسی شهرسازی شهرداری مشهد
اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین از دفاتر خدمات مهندسی شهرسازی شهرداری مشهد بازدید نمودند.
به دنبال استقبال برخی استانها از اقدام به واگذاری توکن به دفاتر خدمات مهندسی شهرسازی شهرداری مشهد، رئیس سازمان نظام مهندسی استان قزوین بهمراه جمعی از اعضای هیأت مدیره، شهردار و اعضای شورای شهر تاکستان ضمن بازدید از دفاتر خدمات مهندسی شهرسازی شهرداری و برگزاری نشست با مدیرکل شهرسازی شهرداری مشهد، با محمدحسین شرکاء رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان برای انتقال تجارب گفتگو کردند.
در این بازدید ۲ روزه، باغبانزاده رئیس انجمن دفاتر ضمن تشریح فرآیند شکل‌گیری دفاتر خدمات مهندسی در مشهد، به پرسش های حاضران در این مورد پاسخ داد. سپس مهمانان ضمن بازدید از دو دفتر خدمات مهندسی بعنوان نمونه، با فرآیند انجام کار در این دفاتر از نزدیک آشنا شدند.
در ادامه در نشستی که با حضور حسین‌نژاد معاونت شهرسازی شهرداری مشهد و شیرازی مدیرکل شهرسازی شهرداری برگزار شد، نحوه شکل‌گیری و ارائه خدمات شهرسازی تشریح شد.
در این نشست، شیرازی توضیحاتی در مورد شکل‌گیری شهروندسپاری در راستای تکریم شهروندان و تکمیل فرآیند الکترونیکی کردن خدمات شهرداری بیان کرد.
هم‌چنین در نشست مشترکی که با حضور رئیس و جمعی از اعضای هیأت مدیره سازمان در محل سالن جلسات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار گردید، مجابی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین هدف از این بازدید را بهره‌گیری از تجربیات در شکل‌گیری خدمات دفاتر مهندسی در استان خراسان رضوی بعنوان یکی از استان‌ های پیشرو در این حوزه عنوان کرد.
در همین حال، رئیس سازمان نظام مهندسی استان خراسان رضوی از شکل‌گیری دفاتر خدمات مهندسی در مشهد بهعنوان اقدامی موفق در این شهر یاد کرد و گفت: تشکیل این دفاتر در راستای ایجاد حوزه‌های تخصصی خدمات و کاهش زمان فرآیندهای اداری، کاهش مراجعات مردم به دستگاه‌ های اجرایی و شهرداری، جلوگیری از سوء استفاده دلالان در عرصه صنعت ساختمان و هم‌چنین ایجاد بستر الکترونیک ارائه خدمات در قالب هماهنگی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری مشهد است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ مهر ۹۹
551 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0