شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران‌شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران  ‎ریاست سازمان نظام مهندسی کشور

نشست شورای سیاست‏گذاری روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با حضور رجبی

‎در این نشست، رجبی ضمن قدردانی از زحمات مدیر سابق روابط عمومی شورای مرکزی « نیلوفر شاه منصوری» بیان کرد: با توجه به این که در مورد تغییر ایشان در فضای مجازی مطالبی عنوان شده است که یک سناریوی ساختگی و غیراخلاقی بوده است، لازم می ‏دانم که از فعالیت ‏های انجام شده در دوره مدیریت قبلی روابط عمومی تقدیر کنم، هم چنین حضور علی درستکار را فرصتی برای فصل جدیدی از فعالیت‏ ها میدانم.

کد خبر: 970202012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷ - ۴:۱۱ ب.ظ

‎به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ‎در این نشست، رجبی ضمن قدردانی از زحمات مدیر سابق روابط عمومی شورای مرکزی « نیلوفر شاه منصوری» بیان کرد: با توجه به این که در مورد تغییر ایشان در فضای مجازی مطالبی عنوان شده است که یک سناریوی ساختگی و غیراخلاقی بوده است، لازم می ‏دانم که از فعالیت ‏های انجام شده در دوره مدیریت قبلی روابط عمومی تقدیر کنم، هم چنین حضور علی درستکار را فرصتی برای فصل جدیدی از فعالیت‏ ها میدانم.

نشست شورای سیاست‏گذاری روابط عمومی سازمان

نشست شورای سیاست‏گذاری روابط عمومی سازمان

نشست شورای سیاست‏گذاری روابط عمومی  سازمان نظام مهندسی ساختمان با حضور رجبی در محل شورای مرکزی برگزار شد.

‎ریاست سازمان نظام مهندسی کشور با عنوان این که ما از انتقاد روی گردان نیستیم گفت: ما نیاز به اصلاح در فرآیندها داریم و با برنامه‏ریزی درست امکان رفع نقاط ضعف نیز مهیا می ‏باشد.
رجبی، سازمانهای نظام مهندسی استانها را با توجه به ابعاد، پتانسیل‏ ها و عملکرد آنها سرمایه ای ارزشمند برای دولت و مردم دانست و این نکته را متذکر گردید که ارتقای خدمات مهندسی و اصلاح آیین نامه ها نیازمند هم افزایی در ظرفیتها و توانمندیها میباشد.
‎در این نشست، جواهری دبیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز با اشاره به وظایف محوله در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، ادامه داد: در دو دهه گذشته کیفیت ساخت و سازهایی که از مسیر نظام مهندسی گذشته است نشان گر فعالیت مهندسان و نظام مهندسی ساختمان بوده است و ما باید حوزه شمول، کیفیت و حوزه اثرگذاری سازمان ‏های نظام مهندسی ساختمان را بدرستی تبیین کنیم تا امکان ارتباط صحیح و قابل قبولی با سایر نهادها و ارگان‏ های مرتبط برقرار شود، چرا که منتقدان این نظام، زمانیکه فرصت کیفیت ارائه خدمات بدرستی برایشان فراهم می‏شود بهمراهی و همدلی با مهندسان و نظام مهندسی می ‏پردازند.
‎وی هم چنین بیان کرد: ما نیاز به برنامه‏ ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در حوزه روابط عمومی هستیم.

نشست شورای سیاست‏گذاری روابط عمومی سازمان

‎طاهری اصل عضو شورای مرکزی در این نشست با اشاره به سوابق و گزارش شورای سیاست‏ گذاری روابط عمومی ساختمان، برنامه‏ ها و فعالیت ‏های انجام شده در این حوزه را ارائه کرد و سایر اعضای شورای سیاست ‏گذاری از هفت استان با اشاره به نقاط قوت، ضعف، پتانسیل ‏ها و دغدغه ‏ها و برنامه‏ های خود را اعلام کردند.
‎در خاتمه، علی درستکار که به دعوت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان که بمنظور همکاری در حوزه رسانه و ارتباطات در سازمان نظام مهندسی ساختمان دعوت شده اند، آمادگی خود را برای همکاری با سازمان نظام مهندسی بمنظور تبیین نقاط قوت و ضعف و افزایش سرمایه های اجتماعی سازمان و جذب حداکثری اعلام داشت.ژ
منبع : سازمان نظام مهندسی شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

همه آنچه که باید درباره آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی بدانیم

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ اردیبهشت ۹۷
992 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0