دیدار سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان با استاندار خراسان شمالی دیدار سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان با استاندار خراسان شمالی

دیدار سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان با استاندار خراسان شمالی

دیدار سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان با استاندار خراسان شمالی ، صورت گرفت. سرپرست سازمان مهندسی ساختمان کشور و استاندار خراسان شمالی دیدار و درباره مسایل مختلف گفتگو کردند

کد خبر: 001209038 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ اسفند ۰۰ - ۱:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان با استاندار خراسان شمالی ، صورت گرفت. سرپرست سازمان مهندسی ساختمان کشور و استاندار خراسان شمالی دیدار و درباره مسایل مختلف گفتگو کردند

دیدار سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان با استاندار خراسان شمالی

دیدار سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان با استاندار خراسان شمالی

بررسی راه‌کارهای ارتقای کیفیت ساخت و ساز مسکن ملی با استفاده از ظرفیت نظام مهندسی

سرپرست سازمان مهندسی ساختمان کشور و استاندار خراسان شمالی دیدار و درباره مسایل مختلف گفتگو کردند.

در این دیدار راه‌کارهای ارتقای کیفیت ساخت و ساز مسکنهای ملی با استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی ساختمان بررسی و تبیین گردید.

در همین حال، حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در دیدار با استاندار خراسان شمالی بیان کرد: سیاست نظام مهندسی کشور قرارگیری این نهاد بعنوان مرجعیت علمی و حرفه ای است.

شکیب با عنوان اینکه به دنبال این هدف، پیگیر ایجاد وحدت رویه و یک‌پارچه سازی در استان ها هستیم، تصریح کرد: استانداری ها بعنوان دستگاه حاکمیتی نقش موثر و کلیدی در اجرای وظایف سازمانهای تابعه دارند.

وی با اشاره به نهضت ملی مسکن اظهار داشت: اجرای این پروژه عظیم با استفاده از ظرفیت و بدنه نظام مهندسی منجر به ساخت بنایی مستحکم و با کیفیت می شود.

وی، جلوگیری از خسارت های مالی در کنار حفاظت از جان شهروندان را از اهداف مهم نظام مهندسی ساختمان مطرح و عنوان کرد: رویکرد مطرح شده با هم افزایی دستگاه حاکمیتی و ورود نظام مهندسی به طراحی و اجرای پروژه های ملی ساخت مسکن محقق می گردد.

هم افزایی جهت بهره گیری از ظرفیتهای نظام مهندسی ساختمان

استاندار خراسان شمالی هم در دیدار سرپرست نظام مهندسی کشور بر استفاده از ظرفیتهای نظام مهندسی استان در اجرای پروژه های ملی در حوزه مسکن با تشکیل شرکتهای حقوقی و نظارتی تاکید کرد.

حسین نژاد در این دیدار گفت: نظارت بر پروژه های ملی باید از سوی ناظران و شرکتهای حقوقی انجام گردد و سازمان نظام مهندسی نیز با اتخاذ تدابیر لازم شرایط را برای ورود به این پروژه ها آماده کند.

حسین نژاد ادامه داد: مشوقهایی برای شرکت ناظران حقوقی در نظر گرفته شده است تا بتوان بعنوان بسته نظارتی بر اجرای این پروژه ها بدون ایجاد اختلال نظارت کنند.

استاندار خراسان شمالی بر حمایت از سازمان نظام مهندسی استان تاکید و بیان کرد: موارد مطرح شده مدنظر است و از آن حمایت می شود و باید مجریان ذی صلاح عهده دار کارها باشند.

کیان حصاری رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی نیز در این دیدار به مشکلات موجود جهت ورود به پروژه های ملی اشاره و بیان کرد: شیوه نامه هایی برای شرکتهای نظارتی ابلاغ شده که منجر به ایجاد اختلال در روند کار شده است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۰۰
544 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0