دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیرکل بهزیستی استان دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیرکل بهزیستی استان

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیرکل بهزیستی استان

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیرکل بهزیستی استان ، صورت گرفت. در این دیدار، صنوبر ضمن تبریک فرارسیدن روز بهزیستی و تامین اجتماعی، خدمات و مسوولیتهای فراوان بهزیستی را بسیار خطیر و قابل ستایش خواند

کد خبر: 990430004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ تیر ۹۹ - ۹:۲۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ، دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیرکل بهزیستی استان ، صورت گرفت. در این دیدار، صنوبر ضمن تبریک فرارسیدن روز بهزیستی و تامین اجتماعی، خدمات و مسوولیتهای فراوان بهزیستی را بسیار خطیر و قابل ستایش خواند

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیرکل بهزیستی استان

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیرکل بهزیستی استان

در دیدار ریاست سازمان مهندسی البرز با مدیرکل بهزیستی استان بیان گردید؛ احداث محله سلامت برای سالمندان
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، احداث محله سلامت برای سالمندان که همه موارد را مناسب برای مخاطبین سالمند در برداشته باشد، پیشنهاد کرد که مورد استقبال مدیرکل بهزیستی البرز قرار گرفت.
علی‌رضا صنوبر ریاست این سازمان بمناسبت روز بهزیستی با حیدری مدیرکل بهزیستی البرز دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار، صنوبر ضمن تبریک فرارسیدن روز بهزیستی و تامین اجتماعی، خدمات و مسوولیتهای فراوان بهزیستی را بسیار خطیر و قابل ستایش خواند.
وی، هم‌چنین مناسب سازی برای پیاده راه ها و معابر را از دغدغه های مشترک دو مجموعه خواند و بر تعامل بشتر در برای اجرای این مهم در سطح استان تاکید کرد.
احداث محله سلامت برای سالمندان که همه موارد را مناسب برای مخاطبین سالمند در برداشته باشد، پیشنهاد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز به حیدری بود که مورد استقبال وی قرار گرفت.
در این دیدار هم‌چنین قنبری ضمن تبریک روز بهزیستی، خدمات این سازمان را بسیار قابل احترام دانست و بر اهمیت فرهنگ سازی در مسیر فراهم کردن محیطی بهتر برای زیست شهروندان تاکید کرد.
مدیرکل بهزیستی استان البرز نیز ضمن خیر مقدم به میهمانان و تشکر از توجه ایشان به وظایف و مسوولیتهای بهزیستی و همکاریهای سازمان نظام مهندسی با اداره بهزیستی، خواستار توسعه همکاریها و تشکیل کمیته های خاص جهت تعاملات بیشتر دو مجموعه شد.
در این دیدار شهروز قنبری نایب رییس دوم و کاظمینی مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، صنوبر را همراهی میکردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ تیر ۹۹
539 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0