حفظ حق الزحمه مهندسین در حساب های مشخص در نامه به رئیس شورای مرکزی

حفظ حق الزحمه مهندسین در حساب های مشخص

حامد مظاهریان، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، طی نامه ای به فرج الله رجبی، ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، از او خواست که حق الزحمه مهندسان که از کارفرمایان توسط سازمانها اخذ شده است، به صورت امانت نگهداری شود.

کد خبر: 970302018 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ - ۵:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسبن نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حامد مظاهریان، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، طی نامه ای به فرج الله رجبی، ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، از او خواست که حق الزحمه مهندسان که از کارفرمایان توسط سازمانها اخذ شده است، به صورت امانت نگهداری شود.

حفظ حق الزحمه مهندسین در حساب های مشخص

حفظ حق الزحمه مهندسین در حساب های مشخص

حفظ حق الزحمه مهندسین در حساب های  مشخص

جناب آقای مهندسی رجبی
رییس محترم سازمان نظام مهندسی ( شورای مرکزی)
با احترام؛
همانگونه که استحضار دارید، بر اساس تبصره ۲ ماده ۲۴ آیین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نطام مهندسی و کنترل ساختمان که طی نامه شماره ۳۰۰۷۸۱/۱۰۰/۰۲ مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ توسط وزیر محترم راه و شهرسازی به آن سازمان ابلاغ گردیده است. لذا ضروری است ضمن اعلام موکد و توجه اکید به سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها در این خصوص، ابلاغ فرمایند وجوه واریزی که پیش از لازم الاجرا شدن شیوه نامه اخیر توسط کارفرمایان به حساب سازمان های استان ها واریز گردیده است به این استانها تعلق نداشته و باید به صورت امانت در حساب های مشخصی نگهداری شود، لذا هر گونه دخل و تصرف در آن ها اعم از هزینه آن، برداشت موقت از آن، اخذ سود و هزینه کرد آن، سرمایه گذاری، خرید مستغلات و امثالهم، ولو با تصویب مجمع عمومی فاقد وجاهت قانونی بوده و حسب مورد برای اعضای هیات مدیره، بالاخص رییس سازمان استان و خزانه دار، مسیولیت کیفری، حقوقی وانتظامی دارد.

حفظ حق الزحمه مهندسین در حساب های مشخص

لتزم است مزاتب فوق را در اجرای بند “ذ” ماده ۱۱۶ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۱۳۷۵ به کلیه سازمان های استان ها ابلاغ و در حسن اجرای این ابلاغیه نظارت و کنترل فرمایند.

حفظ حق الزحمه مهندسین در حساب های مشخص

حفظ حق الزحمه مهندسین در حساب های مشخص

حامد مظاهریان _  معاون وزیر

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی برق

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ خرداد ۹۷
1117 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0