صدرنشینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی در ارجاع کار به عوامل فنی در کشور صدرنشینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی در ارجاع کار به عوامل فنی در کشور

صدرنشینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی اصفهان در ارجاع کار به عوامل فنی در کشور

صدرنشینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی در ارجاع کار به عوامل فنی در کشور ، ارای پروانه اشتغال معتبر را در کشور کسب کرد. در مدت یک سال در سامانه "سانکا"، در مقایسه با سایر استان‌ ها، اول شد

کد خبر: 990708006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ مهر ۹۹ - ۸:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، صدرنشینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی در ارجاع کار به عوامل فنی در کشور ، ارای پروانه اشتغال معتبر را در کشور کسب کرد. در مدت یک سال در سامانه “سانکا”، در مقایسه با سایر استان‌ ها، اول شد

صدرنشینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی در ارجاع کار به عوامل فنی در کشور

صدرنشینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی در ارجاع کار به عوامل فنی در کشور
سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، رتبه اول ارجاع کار به عوامل فنی دارای پروانه اشتغال معتبر را در کشور کسب کرد.
صدرنشینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی در ارجاع کار به عوامل فنی در کشور
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان بیان کرد: این سازمان در ارجاع کار به عوامل فنی دارای پروانه اشتغال معتبر، با ثبت هشت و پانزده صدم درصد تراکنش مالی ارجاع کار کشور در مدت یک سال در سامانه “سانکا”، در مقایسه با سایر استان‌ ها، اول شد.
مهدی تقی پور ادامه داد: این ارجاع کار، اشتغال پایدار و افزایش سطح درآمد اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان را در پی داشته است.
تقی پور، توزیع عادلانه فرصت‌های شغلی، تحقق عدالت حرفه‌ای با شفاف‌سازی و الکترونیکی کردن ارجاع کار، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و نظارت دقیق بر حسن اجرای تعرفه ‌های خدمات فنی و مهندسی را از اهداف ارجاع کار به عوامل فنی دارای پروانه اشتغال معتبر اعلام کرد.
“سانکا”، سامانه یک ‌پارچه‌ی خدمات الکترونیک سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است که در آن عوامل فنی دارای پروانه اشتغال معتبر، در زمینه تخصصی خود، تشکیل پرونده و بازدید، تهیه طرح ‌ها و نقشه‌ ها، پیمان‌کاری و مشاوره را پس از ارجاع کار بصورت الکترونیکی صورت می ‌دهند.
استان اصفهان با بیش از چهارده هزار و پانصد و پنج عضو حقیقی و هشتصد و شصت و سه عضو حقوقی به ترتیب سی و سه و نیم و بیش از پنج و نیم درصد از اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور را به خود اختصاص داده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مهر ۹۹
532 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0