نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان با بخش خصوصی روسیه نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان با بخش خصوصی روسیه

نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان با بخش خصوصی روسیه

نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان با بخش خصوصی روسیه ، با هدف بررسی و گفتگو پیرامون پتانسیل های مشترک در زمینه صنعت ساختمان، برگزار شد

کد خبر: 020720005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ مهر ۰۲ - ۸:۳۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان با بخش خصوصی روسیه ، با هدف بررسی و گفتگو پیرامون پتانسیل های مشترک در زمینه صنعت ساختمان، برگزار شد

نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان با بخش خصوصی روسیه

نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان با بخش خصوصی روسیه
با حضور رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید
نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان با بخش خصوصی روسیه/امضای تفاهم نامه در دستور کار
جلسه مشترکی میان حمزه شکیب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با ویلیام گنین، مدیرکل مرکز توسعه تجاری اقتصادی CIS در محل شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، با هدف بررسی و گفتگو پیرامون پتانسیل های مشترک در زمینه صنعت ساختمان، برگزار گردید.
امروز ۱۸ مهر ۱۴۰۲، جلسه مشترکی میان حمزه شکیب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با ودیم گنین، مدیرکل مرکز توسعه تجاری اقتصادی CIS در محل شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، با هدف بررسی و گفتگو پیرامون پتانسیل های مشترک در زمینه صنعت ساختمان، برگزار گردید.
حمزه شکیب، رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در مورد جزئیات این نشست مشترک، اظهار داشت: طی جلسه مشترکی که با این هلدینگ روسی برگزار گردید، ضمن معرفی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و پتانسیل های این سازمان در بخش های مختلف صنعت ساختمان، با فعالیت ها و توانمندی های این شرکت نیز آشنا شدیم. دامنه فعالیت های این مرکز، شامل بخش صنعت ساختمان، کشاورزی، محیط زیست و… می شود که وجه مشترک ما و این مرکز در بخش صنعت ساختمان و حوزه ساخت و ساز مسکن است.
شکیب گفت: در نتیجه این نشست مشترک، مقرر گردید تا یک متن تفاهم‌نامه مشترک از سوی این مرکز به دقت، تهیه شده و در اختیار سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار بگیرد تا بندهای مختلف آن را در جلسه شورای مرکزی بررسی کرده و پیرامون آن به اجماع نظر مشترکی در سازمان نظام مهندسی ساختمان برسیم. سپس، این تفاهم‌نامه به امضای طرفین می رسد.
وی گفت: پس از امضای این تفاهمنامه، زمینه های فعالیت مشترک ( تبادل ) سازمان نظام مهندسی ساختمان و این مرکز توسعه تجاری اقتصادی CIS در بخش های طراحی، نظارت، اجرا و حتی مصالح و تجهیزات صنعت ساختمان، مشخص می گردد. به این ترتیب اعضای حقیقی و حقوقی سازمان نظام مهندسی ساختمان می توانند حسب توانمندی ها و پتانسیل های مشترک در بازار بزرگ کشورهای CIS فعالیت داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه این اقدام مشترک بین ایران و روسیه بی شک ارزآوری برای کشور به همراه دارد، گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان در حوزه دانش مهندسی حقیقتا پتانسیل بی نظیری دارد. صدور این توانمندی ها در بخش خدمات فنی و مهندسی صنعت ساختمان می تواند موجب تقویت این صنعت شود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ مهر ۰۲
178 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0