باید مرجع رسیدگی سازمان نظام مهندسی در حوزه ساخت و ساز باشد باید مرجع رسیدگی سازمان نظام مهندسی در حوزه ساخت و ساز باشد

باید مرجع رسیدگی سازمان نظام مهندسی در حوزه ساخت و ساز باشد

باید مرجع رسیدگی سازمان نظام مهندسی در حوزه ساخت و ساز باشد ، در فاجعه مترو پل که سال قبل اتفاق افتاد خطای مهندسی و خطای ساخت و ساز بیش از هر چیزی به چشم آمد

کد خبر: 020308008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ خرداد ۰۲ - ۹:۲۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، باید مرجع رسیدگی سازمان نظام مهندسی در حوزه ساخت و ساز باشد ، در فاجعه مترو پل که سال قبل اتفاق افتاد خطای مهندسی و خطای ساخت و ساز بیش از هر چیزی به چشم آمد

باید مرجع رسیدگی سازمان نظام مهندسی در حوزه ساخت و ساز باشد

باید مرجع رسیدگی سازمان نظام مهندسی در حوزه ساخت و ساز باشد
حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری تهران
باید مرجع رسیدگی سازمان نظام مهندسی در حوزه ساخت و ساز باشد
حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری تهران در سمینار واکاوی فنی فاجعه متروپل بیان کرد: مرجع رسیدگی و کنترل در حوزه ساختمان سازی، باید سازمان نظام مهندسی ساختمان باشد. در این راستا باید شفاف بود تا جامعه نیز این شفافیت را ببیند . در این راستا مهندسین نیز باید اخلاق حرفه ای داشته باشند.
حمیدرضا صارمی معاون شهر سازی و معماری تهران در مورد فاجعه مترو پل اظهار داشت: در فاجعه مترو پل که سال قبل اتفاق افتاد خطای مهندسی و خطای ساخت و ساز بیش از هر چیزی به چشم آمد لذا در حکمی که از سوی دادستانی صادر گردید، عمده تقصیر را بر عهده سازندگان این مجموعه قرار دادند.
صارمی گفت: مدیریت شهری خودش را مسئول می داند تحت هر شرایطی اقدامات مدونی را انجام دهد. هزار و صد ساختمان رها شده در سطح تهران داریم که شناسایی و الویت ایمن سازی ساختمان ها جدی گرفته شود.
صارمی در خاتمه گفت: مقررات ملی ساختمان نیاز به باز تعریف جدید دارد، اگر این کار را نکنیم با چالش بزرگی روبه رو خواهیم بود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ خرداد ۰۲
284 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0