صدور دستور آغاز اجرای مبحث بیست و دوم، به صورت پایلوت در تهران صدور دستور آغاز اجرای مبحث بیست و دوم، به صورت پایلوت در تهران

صدور دستور آغاز اجرای مبحث بیست و دوم، به صورت پایلوت در تهران

صدور دستور آغاز اجرای مبحث بیست و دوم، به صورت پایلوت در تهران ، صورت گرفت. با ابلاغ رئیس سازمان نظام مهندسى ساختمان، از اول تیرماه امسال صادر گردید

کد خبر: 000328003 تاریخ انتشار: جمعه ۲۸ خرداد ۰۰ - ۱۱:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، صدور دستور آغاز اجرای مبحث بیست و دوم، به صورت پایلوت در تهران ، صورت گرفت. با ابلاغ رئیس سازمان نظام مهندسى ساختمان، از اول تیرماه امسال صادر گردید

صدور دستور آغاز اجرای مبحث بیست و دوم، به صورت پایلوت در تهران

صدور دستور آغاز اجرای مبحث بیست و دوم، به صورت پایلوت در تهران
با ابلاغ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان؛
دستور آغاز اجرای مبحث بیست و دوم، به صورت پایلوت در تهران صادر گردید
با ابلاغ رئیس سازمان نظام مهندسى ساختمان، دستور آغاز اجراى مبحث بیست و دوم به صورت پایلوت در شهر تهران از اول تیرماه امسال صادر گردید.
احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در ابلاغیه‌ای به میرجعفرى، رئیس سازمان نظام مهندسى ساختمان استان تهران، دستور آغاز اجراى مبحث ٢٢ به صورت پایلوت در این استان را صادر کرد.
در این ابلاغیه آمده است: پس از پیگیری‌ها و برنامه ریزی‌های بعمل آمده در ستاد اجرای مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان، اکنون اجرای مبحث ۲۲ بصورت پایلوت در شهر تهران از اول تیر ماه سال جاری در ساختمان ‌های اولویت یک داوطلب در دستور کار این ستاد قرار گرفته است.
در این ابلاغیه می‌خوانیم: در این راستا لطفا نسبت به معرفی بیست ساختمان نوع یک (ساختمان ‌های اداری، تجاری و مسکونی که محل تجمع بیش از سیصد نفر در زیر یک سقف باشد که خرابی آن‌ها موجب تلفات زیادی می‌شود) به تدریج در تیر ماه اقدام کنید.
در این ابلاغبه تاکید شده است: کلیه مراحل اجرا زیر نظر ستاد اجرای مبحث ۲۲ و طبق فرآیند‌ها و ضوابط فنی تهیه شده در این ستاد و سامانه‌ای که ستاد معرفی خواهد کرد، صورت خواهد گرفت. ضمنا جهت هماهنگی ‌های لازم نماینده تام الاختیار و آشنا به مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان را فورا به این سازمان معرفی کنید.
حاصل زحمات اعضای ستاد در حال ثمردهی است
در همین حال، تقی زاده، رئیس ستاد اجرایی مبحث ۲۲ در سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به آغاز اجرای مبحث ۲۲ بصورت پایلوت در شهر تهران، افزود: حاصل زحمات اعضای ابن ستاد ظرف نه ماه در حال ثمردهی است.
تقی زاده گفت: از اول تیر ماه ۱۴۰۰ در ارتباط با ساختمان‌های اولویت یک استان تهران طرح پایلوت مبحث ۲۲ اجرایی می ‌گردد.
به گفته رئیس ستاد اجرایی مبحث ۲۲ در سازمان نظام مهندسی ساختمان، در این طرح دقیقا ضوابط فنی ستاد و سامانه مبحث ۲۲ مورد تایید ستاد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ خرداد ۰۰
636 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0