صدور و تمدید سه هزار و ۳۱۰ پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در زنجان صدور و تمدید سه هزار و ۳۱۰ پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در زنجان

صدور و تمدید سه هزار و ۳۱۰ پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در زنجان

صدور و تمدید سه هزار و ۳۱۰ پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در زنجان  ، صورت گرفت. در این راستا دوره‌های آموزشی مستمر برای مهندسان توسط دانشگاه‌های منتخب برگزار می‌ گردد

کد خبر: 011223006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ اسفند ۰۱ - ۲:۳۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، صدور و تمدید سه هزار و ۳۱۰ پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در زنجان  ، صورت گرفت. در این راستا دوره‌های آموزشی مستمر برای مهندسان توسط دانشگاه‌های منتخب برگزار می‌ گردد

صدور و تمدید سه هزار و ۳۱۰ پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در زنجان

صدور و تمدید سه هزار و ۳۱۰ پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در زنجان
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد؛
صدور و تمدید سه هزار و ۳۱۰ پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در زنجان
حمزه لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: از ابتدای امسال سه هزار و ۳۱۰ فقره انواع پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردان‌های فنی در حوزه ساختمان در استان صادر، تمدید و ارتقای پایه یافته است.
سید محسن حمزه لو در جلسه با رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی با اشاره به این که دوره‌های آموزشی توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان و با نظارت اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان برگزار می گردد، تصریح کرد: در این راستا دوره‌های آموزشی مستمر برای مهندسان توسط دانشگاه‌های منتخب برگزار می‌ گردد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: هم‌چنین طی امسال ۱۲۰ دوره‌های آموزشی به تعداد هشت هزار نفرساعت و سمینارهای آموزشی به تعداد دوازده هزار و ۸۰۰ نفر ساعت توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان برگزار شده است و باید برنامه ریزی لازم برای برگزار دوره‌های آموزشی بیشتر در راستای ارتقای پایه دانش مهندسان در اولویت باشد.
وی ادامه داد: طی امسال نیز دو بار در شهریور و دی ماه آزمون نظام مهندسی برگزار شد و مهندسانی که متقاضی ورود به حرفه مهندسی و اخذ پروانه اشتغال بودند در این آزمون شرکت کردند.
وی در ادامه این جلسه بر افزایش کیفیت ساخت و سازها تاکید کرد و افزود: اجرای فرآیندهای ساخت و ساز بدون توجه به نقش نظام مهندسی ساختمان ناقص خواهد بود.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به ضرورت واقعی کردن خدمات مهندسی و جلب رضایت مردم، ادامه داد: ارتقای کیفیت ساخت و ساز امروز یک مطالبه جدی است و هماهنگی راه و شهرسازی و نظام مهندسی ساختمان در این امر بسیار موثر است.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اسفند ۰۱
375 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0