معرفی اعضای دوره نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان معرفی اعضای دوره نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان

معرفی اعضای دوره نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان

معرفی اعضای دوره نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان ، صورت گرفت. برگزیدگان انتخابات دوره نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به تعداد 2 برابر ظرفیت نهایی و اسامی آنها به وزیر راه و شهرسازی ارایه گردید

کد خبر: 010223002 تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ اردیبهشت ۰۱ - ۱۰:۲۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، معرفی اعضای دوره نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان ، صورت گرفت. برگزیدگان انتخابات دوره نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به تعداد ۲ برابر ظرفیت نهایی و اسامی آنها به وزیر راه و شهرسازی ارایه گردید

معرفی اعضای دوره نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان

معرفی اعضای دوره نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان
با رای گیری به شکل الکترونیکی؛
اعضای دوره نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان انتخاب شدند/معرفی اعضا به وزیر راه و شهرسازی
برگزیدگان انتخابات دوره نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به تعداد ۲ برابر ظرفیت نهایی و اسامی آنها به وزیر راه و شهرسازی ارایه گردید.
انتخابات دوره نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیست و دوم اردی بهشت به شکل الکترونیکی برگزار و اعضای شورا با لحاظ دو برابر تعداد اعضای اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.
در این دوره از انتخابات در رشته عمران چهل و ‌چهار نفر، ترافیک چهار نفر، نقشه‌برداری چهار نفر، برق هشت نفر، مکانیک هشت نفر، معماری چهارده نفر و شهرسازی چهار نفر انتخاب شدند که اسامی آنها به استحضار وزیر راه و شهرسازی می‌رسد. مقرر است تا از شصت و چهار نفر اعضای منتخب سی و دو نفر انتخاب نهایی شده که ببست و پنج نفر از آنها از جمله اعضای اصلی و هفت نفر عضو علی‌البدل خواهند بود و در این دوره مسئولیت در شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را برعهده خواهند داشت.
طبق آیین نامه اجرایی قانون، شورای مرکزی از میان خود، سه نفر را بمنظور تعیین رئیس به وزیر راه و شهرسازی معرفی و وزیر راه و شهرسازی نیز از بین آنها، یک نفر را به رییس‌جمهور معرفی می ‌کند تا با حکم ریاست جمهور سکاندار سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور مشخص گردد.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اردیبهشت ۰۱
788 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0