مدیرکل ارتباطات و فناوری استان البرز

افزایش ده برابری پهنای باند اینترنت البرز در دولت تدبیر و امید

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان البرز بیان کرد: پهنای باند که سند مهمی برای توسعه است در این استان طی فعالیت دولت ' تدبیرو امید' به ده برابر افزایش یافته است .

کد خبر: 960216012 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶ - ۸:۲۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مدیرکل ارتباطات و فناوری استان البرز بیان کرد: پهنای باند که سند مهمی برای توسعه است در این استان طی فعالیت دولت ‘ تدبیرو امید’ به ده برابر افزایش یافته است .افزایش ده برابری پهنای باند اینترنت البرز در دولت

افزایش ده برابری پهنای باند اینترنت البرز در دولت

افزایش ده برابری پهنای باند اینترنت البرز در دولت

 

 

افزایش ده برابری پهنای باند اینترنت البرز در دولت

غلام رضا حمیدی در میزگرد شورای اداری استان البرز گفت: افزایش پهنای باند از ۶ گیگا بایت به شصت و چهار گیگا بایت را در طول فعالیت دولت یازدهم داشته ایم.
حمیدی افزود: در این ۴ سال فعالیت دولت یازدهم شاهد اختصاص نهصد میلیارد تومان اعتبار در بخش زیرساختی ارتباطی و فناوری بودیم که هشتاد درصد آن از طریق بخش خصوصی محقق شده است.
وی ادامه داد: رتبه استان البرزدر بخش توسعه فناوری البرز از رتبه چهارده به رتبه پنج رسیده است که شاهد رشدی نه برابر بوده است.
حمیدی تصری کرد: درحوزه خدمات دولت الکترونیک ابتدا چهل و هشت خدمت داشتیم اما اکنون به پانصدوهفتادوپنج خدمت در۳ سطح اطلاع رسانی، برقراری ارتباط با دستگاههای اجرایی و ایجاد ارتباط ۲ طرفه رسیده ایم.
وی تاکید کرد: دربخش ملک مشکلات زیادی داشتیم که با راه اندازی سامانه پایش استعلامات میتوان گامهای تاثیرگذاری را برداشت که طبق آمار دستگاههای اجرایی روند خوبی را دراین زمینه در پیش گرفته ایم.


مدیر کل ارتباطات و فناوری استان البرز گفت: نظام مهندسی ساختمان البرز پنجاه و یک مورد از این سامانه استفاده داشته است و سایر دستگاههای اجرایی نیز بهره برداری لازم را از آن داشته اند.
وی اضافه کرد: درحوزه پست نیز هجده سرویس الکترونیکی تشکیل شده، ارائه تسهیلات خرد بمناطق روستایی با رشد قابل توجهی روبرو بوده که همه از عمل کرد موثر دولت دراین حوزه به شمارمیرود.
حمیدی اذعان کرد: خروجی تمام فعالیتهای حوزه زیرساختی فناوری و اطلاعات نیز افزایش کسب و کار است.
منبع: ایرنا

 

کانال تلگرام نظام مهندسی کردستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۹۶
1076 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0