رئیس نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

کارگاه بین المللی انتقال تجربه برنامه ریزی توسعه شهری منطقه ای بمیزبانی مازندارن برگزار میشود.

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از برگزاری کارگاه بین المللی انتقال تجربه برنامه ریزی توسعه شهری منطقه ای بمیزبانی مازندارن در روزهای 9و 10 اردی بهشت ماه خبر داد .

کد خبر: 11043 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ اردیبهشت ۹۶ - ۲:۰۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران رئیس نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از برگزاری کارگاه بین المللی انتقال تجربه برنامه ریزی توسعه شهری منطقه ای بمیزبانی مازندارن در روزهای ۹و ۱۰ اردی بهشت ماه خبر داد .کارگاه بین المللی انتقال تجربه برنامه ریزی توسعه شهری منطقه

کارگاه بین المللی انتقال تجربه برنامه ریزی توسعه شهری منطقه

کارگاه بین المللی انتقال تجربه برنامه ریزی توسعه شهری منطقه

کارگاه بین المللی انتقال تجربه برنامه ریزی توسعه شهری منطقه

مهران فرصت بیان کرد : این کارگاه با هدف تقویت ارتباط علمی و فنی میان دانشگاه و صنعت و انتقال تجربه ی بین المللی در مورد نظام کنترل توسعه شهری و  برنامه ریزی حمل نقل پایدار شهری و منطقه ای بمدیرها و مهندسین این حوزه برگزار خواهد گردید.

فرصت ادامه داد: این کارگاه با هم کاری نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ، دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران و دانشکده مهندسی دانشگاه دویسبورگ – اسن آلمان در روزهای ۹ و ۱۰ اردی بهشت در سالن اجتماعات دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندارن برگزار خواهد گشت.

وی با تاکید بر تاثیرات بهره گیری از تجربه ها و دانش کشورهای توسعه یافته و الگوبرداری از بعضی اقدامات موثر بیان داشت: برگزاری این کارگاه با مشارکت مرکز سیستمهای شهری دانشگاه دویسبورگ – اسن فرصتی مناسب برای انتقال تجربه ها در مسیر بهبود کیفیت توسعه شهری استان مازندران میباشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران عنوان کرد: ایالت نورد راین وستفالن یکی از ایالات آلمان بوده که در ۲ دهه گذشته با چالشهای تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز  و تخریب محیط زیست و زمین های کشاورزی که اکنون استان مازندران با آن روبرو میباشد مواجه بوده.

وی ادامه داد: اما این ایالات با برنامه ریزیهای کوتاه مدت و بلند مدت و بهره گیری از دانش و خرد استادان و دانش پژوهان توانسته به بهترین شکل بر این چالشها غلبه کرده و در حال حاضر بعنوان محیطی با کیفیت بالای زندگی و یکی از موفقترین نقاط دنیا در حوزه حمل و نقل کارا و پایدار میباشد.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر در صددیم با برقراری ارتباط با دانشگاههای معتبر داخلی و خارجی در جهت توسعه و ارتقای کیفیت زندگی شهری و شهروندان اقدامهای اثرگذاری را در استان به انجام برسانیم.

منبع: سازمان نظام مهندسی مازندران

 

سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اردیبهشت ۹۶
1188 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0