تعامل نظام مهندسی ساختمان زنجان با بسیج مهندسین در راستای سازندگی و محرومیت زدایی تعامل نظام مهندسی ساختمان زنجان با بسیج مهندسین در راستای سازندگی و محرومیت زدایی

تعامل نظام مهندسی ساختمان زنجان با بسیج مهندسین در راستای سازندگی و محرومیت زدایی

تعامل نظام مهندسی ساختمان زنجان با بسیج مهندسین در راستای سازندگی و محرومیت زدایی ، صورت گیرد. نشست گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان دوران هشت ساله دفاع مقدس برگزار شد

کد خبر: 990710004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ مهر ۹۹ - ۹:۳۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تعامل نظام مهندسی ساختمان زنجان با بسیج مهندسین در راستای سازندگی و محرومیت زدایی ، صورت گیرد. نشست گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان دوران هشت ساله دفاع مقدس برگزار شد

تعامل نظام مهندسی ساختمان زنجان با بسیج مهندسین در راستای سازندگی و محرومیت زدایی

تعامل نظام مهندسی ساختمان زنجان با بسیج مهندسین در راستای سازندگی و محرومیت زدایی

تعامل نظام مهندسی زنجان با بسیج مهندسین
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به زنده نگه داشتن یاد شهدا اشاره و بر تعامل مناسب با بسیج مهندسین در راستای سازندگی و محرومیت زدایی تاکید کرد.
نشست گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان دوران هشت ساله دفاع مقدس، با حضور برزگر مدیر سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و شورای بسیج مهندسین برگزار گردید.
در این نشست، که با حضور ریاست سازمان و تعدادی از اعضای هیات مدیره و مدیر سازمان بسیج مهندسین و جمعی از رزمندگان ۸ سال دفاع مفدس برگزار گردید، مدیر سازمان بسیج مهندسین ضمن عرض خیر مقدم و تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس و با بیان اقدامات انجام شده مرحله اول کمکهای مومنانه به اجرای مرحله دوم کمک مومنانه در ماه صفر اشاره کردند.
وی با اشاره به راه اندازی کارگروههای تخصصی در بسیج مهندسین خواستار حضور پر رنگ تر نمایندگان سازمان و استفاده از توان تخصصی سازمان در این کارگروههای شدند.
در ادامه سایر اعضای حاضر در نشست، نیز به بیان نقطه نظرات خویش پرداخته و ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، در مورد مسائل فی‌مابین از جمله طرح سرپناه، طراحی و اجرای المانهای شهری، برگزاری مراسمات یادبود، ساماندهی ساخت و سازها با در نظر گرفتن گسلهای موجود در استان و … بحث و تبادل نظر کردند.
در خاتمه، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به زنده نگه داشتن یاد شهدا اشاره و بر تعامل مناسب با بسیج مهندسین در راستای سازندگی و محرومیت زدایی تاکید کرد.
رسولی با عنوان اینکه سازمان با توجه به زیرساختهای آن در بحث ارائه خدمات مهندسی به خانواده های شهدا، جانبازان، ایثار گران و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی همواره تخفیفاتی را در بخش هزینه لحاظ کرده است، سازمان و بسیج مهندسی را دو ارگان هم راستا و هم سو دانست و بر ادامه نشست ها و تعاملات فیمابین تاکید کرد.
در خاتمه نشست، نیز از رزمندگان و ایثارگران حاضر در نشست با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ مهر ۹۹
507 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0