پایگاه تجمیعی و اختصاصی مرکز واکسیناسیون سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور پایگاه تجمیعی و اختصاصی مرکز واکسیناسیون سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

پایگاه تجمیعی و اختصاصی مرکز واکسیناسیون سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

پایگاه تجمیعی و اختصاصی مرکز واکسیناسیون سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، با حضور عوامل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی در محل این سازمان شروع به کار کرد

کد خبر: 000623011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ شهریور ۰۰ - ۱۰:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پایگاه تجمیعی و اختصاصی مرکز واکسیناسیون سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، با حضور عوامل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی در محل این سازمان شروع به کار کرد

پایگاه تجمیعی و اختصاصی مرکز واکسیناسیون سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

پایگاه تجمیعی و اختصاصی مرکز واکسیناسیون سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور
با حضور احمد خرم و عوامل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛
پایگاه اختصاصی مرکز واکسیناسیون نظام مهندسی شروع به کار کرد
پایگاه تجمیعی و اختصاصی مرکز واکسیناسیون سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور عوامل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی در محل این سازمان شروع به کار کرد.
پایگاه تجمیعی و اختصاصی مرکز واکسیناسیون سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور امروز ۳ شنبه، ۲۳ شهریورماه جاری با حضور مهندس خرم و عوامل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی در محل این سازمان شروع به کار کرد.
در همین حال، کمیل صرامی، مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با اعلام این خبر، بیان کرد: با توجه به تاکید و پی‌گیری های متعدد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و در راستای اجرای طرح واکسیناسیون اعضا و کارکنان نظام مهندسی، این مرکز با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران کار خود را از امروز شروع کرد.
صرامی افزود: در این مرکز علاوه بر کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، به اعضای پرریسک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران که قبلاً توسط سازمان متبوع خود معرفی شده اند، خدمات ارایه می گردد.
در واقع، فقط آن دسته از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران که پیامک برای ایشان ارسال می گردد، امکان واکسیناسیون خواهند داشت.
هم‌چنین در مورد میزان ظرفیت روزانه پایگاه تجمیعی و اختصاصی مرکز واکسیناسیون سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور متعاقبا اطلاع رسانیهای لازم انجام خواهد شد. بر همین اساس، با توجه به محدودیتهای مربوطه امکان ارائه خدمات به سایر مراجعه کنندگان وجود ندارد.
صرامی گفت: با پی‌گیری خرم و موافقت وزارت بهداشت، در حال حاضر حدود بیست استان در مرحله اجرای طرح واکسیناسیون اعضا و کارکنان خود هستند.
وی گفت: طبق اطلاعات واصله از برخی استانها، اجرای این طرح مورد استقبال اعضا قرار گرفت، ضمن اینکه در برخی استانها واکسیناسیون اعضای پر ریسک پایان یافته و یا در جریان است.
به گفته صرامی، هم‌چنین در تعدادی از استانها محل مورد نظر توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بعنوان مرکز واکسیناسیون تامین و با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی استانی اجرا شده است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ شهریور ۰۰
415 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0