ارتقای جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان با ابزار هوش مصنوعی و شبکه های اجتماعی ارتقای جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان با ابزار هوش مصنوعی و شبکه های اجتماعی

ارتقای جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان با ابزار هوش مصنوعی و شبکه های اجتماعی

ارتقای جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان با ابزار هوش مصنوعی و شبکه های اجتماعی  ، بررسی آمارها نشان می دهد در ایام شیوع کرونا در کشور، مراجعه مردم به فضای مجازی 50 درصد افزایش داشت

کد خبر: 020815011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ آبان ۰۲ - ۱۰:۵۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ارتقای جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان با ابزار هوش مصنوعی و شبکه های اجتماعی  ، بررسی آمارها نشان می دهد در ایام شیوع کرونا در کشور، مراجعه مردم به فضای مجازی ۵۰ درصد افزایش داشت

ارتقای جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان با ابزار هوش مصنوعی و شبکه های اجتماعی

ارتقای جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان با ابزار هوش مصنوعی و شبکه های اجتماعی
مدیرعامل خبرگزاری برنا بیان داشت:
ارتقای جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان با ابزار هوش مصنوعی و شبکه های اجتماعی
محمدامین میرزایی، مدیرعامل خبرگزاری برنا و عضو شورای اطلاع رسانی دولت اظهار داشت: از آنجایی که دنیای فردا را به جرات می توان از آن هوش مصنوعی و متعلقات به آن دانست؛ به این ترتیب می توان گفت با توجیه و اقناع مدیران و با استفاده از بستر شبکه های اجتماعی و البته محصولات هوش مصنوعی در صنعت ساختمان، جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان را ارتقای قابل توجهی داد.
محمدامین میرزایی، مدیرعامل خبرگزاری برنا و عضو شورای اطلاع رسانی دولت در نشست مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها با تاکید بر نیاز اطلاع رسانی خرد و کلان در بخش های مختلف دولتی و خصوصی، افزود: به نظر می رسد سازمان نظام مهندسی ساختمان در بخش اطلاع رسانی و حتی به نحوی در جایگاه اثرگذار بودن خود، با ایده آل قابل قبول برای این سازمان و صنف خود، فاصله قابل توجهی دارد. اصلاح این فاصله و توسعه جایگاه صنفی این سازمان، همت مضاعفی را در بخش اطلاع رسانی و تحرکات در فضای رسانه ای کشور می طلبد.
میرزایی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر یکی از اصلی ترین اولویت های دولت سیزدهم، توسعه کمی و کیفی مسکن است، سازمان نظام مهندسی ساختمان می تواند نقش پررنگ تر و اثرگذارتری در وزارت راه و شهرسازی ایفا کند. اولین گام برای تحقق چنین هدفی، توجیه و اقناع روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها در مورد اهمیت جایگاه سواد رسانه ای و اطلاع رسانی سازمان است.
وی با اشاره به اینکه در جامعه آمریکا، مجموعه هالیوود چندین قدم از نهاد نظامی – امنیتی پنتاگون در فضای جامعه گام بر می دارد، تصریح کرد: دلیل چنین روندی این است که مقامات آمریکا به نیکی درک کرده اند که پیش از هر اقدامی در هر بخشی، نیازمند اقناع، آماده سازی، روشنگری و … اذهان عمومی هستند و تنها در این شرایط است که می توانند به اهداف خود بدون در نظر گرفتن صحیح یا غلط بودن آن، دست یابند.
عضو شورای اطلاع رسانی دولت، گام بعدی برای تقویت جایگاه روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها را تربیت نیرو متخصص در بخش رسانه و روابط عمومی دانست و گفت: پیشنهاد می شود در راستای تقویت این دو بخش، با همکاری نهادهای علمی، پژوهشی، دانشگاهی و مهارتی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی و تربیت نیرو متخصص در حوزه رسانه ای راه و شهرسازی، شود.
وی گفت: بررسی آمارها نشان می دهد در ایام شیوع کرونا در کشور، مراجعه مردم به فضای مجازی ۵۰ درصد افزایش داشت که به تبع حضور آن ها در پلتفرم های مربوط به شبکه های اجتماعی رشد داشته است. از آنجایی که دنیای فردا را به جرات می توان ازآن هوش مصنوعی و متعلقات به آن دانست؛ به این ترتیب می توان گفت با توجیه و اقناع مدیران و با استفاده از بستر شبکه های اجتماعی و البته محصولات هوش مصنوعی در صنعت ساختمان، جایگاه این سازمان را ارتقای قابل توجهی داد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آبان ۰۲
194 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0