کارگاه های نشان تعالی HSE به عنوان دوره ارتقا پایه در نامه حامد مانی فر

کارگاه های نشان تعالی HSE به عنوان دوره ارتقا پایه

در نامه حامد مانی فر، مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، به مدیران کل این وزارت خانه در استان ها، تصریح شده که کارگاه های آموزشی دومین جشنواره نشان تعالی HSE می تواند به عنوان دوره ارتقا پایه مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر: 971201001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ اسفند ۹۷ - ۶:۲۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز، مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، در نامه حامد مانی فر، مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، به مدیران کل این وزارت خانه در استان ها، تصریح شده که کارگاه های آموزشی دومین جشنواره نشان تعالی HSE می تواند به عنوان دوره ارتقا پایه مورد استفاده قرار گیرد. در این نامه آمده است:

کارگاه های نشان تعالی HSE  به عنوان دوره ارتقا پایه

 

پیرو نامه شماره ۴۲۰/۱۴۹۰۰۷ مورخ ۹۷/۱۰/۲۶ مبنی بر اجباری شدن دوره آموزشیHSE و با توجه به برگزاری دومین جشنواره نشان تعالی HSE که از تاریخ ۵ الی ۷ اسفند ماه سال جاری در محل برج میلاد تهران برگزار می شود به استحضار می رساند به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای مهندسان، شرکت در کارگاه های آموزشی این جشنواره به صورت حضوری یا الکترونیکی، به عنوان دوره های آموزشی با کد های ۷-۸۱۱ و ۸۱۸ و ۸۲۲ به شرح ذکر شده در نامه یاد شده یا به عنوان یک دوره آموزشی ارتقاء پایه برای مهندسان و کاردانهای فنی تمامی رشته ها و پایه ها لحاظ خواهد شد. لذا خواهشمند است دستور فرمایید ضمن اعلام موضوع به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای اطلاع‌رسانی به مهندسان و کاردانها، نسبت به راهنمایی ایشان برای مراجعه به درگاه الکترونیکی دبیرخانه نشان تعالی HSE به نشانی hseawards.org جهت ثبت نام اقدام نمایند.
لازم به ذکر است که از سه جلد کتاب مرجع ذکر شده در نامه پیش گفته، در مراسم افتتاحیه جشنواره با حضور مقام عالی وزارت رونمایی خواهد شد.
حامد مانی فر

کارگاه های نشان تعالی HSE به عنوان دوره ارتقا پایه

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان
رونوشت:
جناب آقای دکتر حسینی – معاون محترم امور مسکن و ساختمان، جهت استحضار
مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان تهران، پیرو نامه شماره ۱۰۲۰۰۰/۴۲۰ مورخ ۹۷/۷/۲۹ جهت استحضار

 

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ۹۷

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ اسفند ۹۷
1216 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0