شیلات هرمزگان در زمینه صنعت فرآوری آبزیان نیازمند جذب سرمایه ‌گذار است مدیرکل شیلات استان هرمزگان خبر داد:

شیلات هرمزگان در زمینه صنعت فرآوری آبزیان نیازمند جذب سرمایه ‌گذار است

مدیرکل شیلات هرمزگان از تقویت ارتباط میان این اداره کل و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در راستای جذب سرمایه گذار خبر داد.

کد خبر: 960601003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ شهریور ۹۶ - ۷:۲۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، مدیرکل شیلات هرمزگان از تقویت ارتباط میان این اداره کل و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در راستای جذب سرمایه گذار خبر داد.شیلات هرمزگان در زمینه صنعت فرآوری آبزیان نیازمند جذب سرمایه ‌گذار

 شیلات هرمزگان در زمینه صنعت فرآوری آبزیان نیازمند جذب سرمایه ‌گذار است

شیلات هرمزگان در زمینه صنعت فرآوری آبزیان نیازمند جذب سرمایه ‌گذار است

شیلات هرمزگان در زمینه صنعت فرآوری آبزیان نیازمند جذب سرمایه ‌گذار است

سید پرویز محبی در جلسه با ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان بیان کرد: محور فعالیتهای شیلات هرمزگان برمبنای اقتصاد مقاومتی است.

محبی با اشاره به این که آبزی ‌پروری منطبق‌ ترین فعالیت صنعتی با محیط زیست است که این امر نشان از اهمیت و به صرفه‌ بودن این صنعت دارد، ادامه داد: ‌زمانی می ‌توانیم محیط زیست خوبی داشته باشیم که مردم در رفاه، امنیت و معیشت مطلوب و مناسب قرار داشته باشند.

وی در رابطه با افزایش ارزش افزوده در صید افزود: جذب سرمایه‌ گذار در زمینه ‌های صنعت فرآوری این آبزیان، استفاده بهینه از صید و جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی، برنامه ‌ریزی برای برداشت اصولی و هدفمند، افزایش درآمد فعالین این بخش، توسعه کارخانجات فرآوری، توسعه اشتغال، توسعه صادرات آبزیان و ارزآوری از مهم ترین برنامه های شیلات هرمزگان در این زمینه است.

مدیر کل شیلات هرمزگان ادامه داد: فعالین حوزه‌های تولید بویژه در حوزه آبزیان به علت این که این حوزه جدید و به روز است بعنوان خط شکن محسوب می‌ گردند.

شیلات هرمزگان در زمینه صنعت فرآوری آبزیان نیازمند جذب سرمایه ‌گذار

محبی با اشاره به اهمیت این جلسه مطرح کرد: تقویت ارتباط بین اداره کل شیلات هرمزگان، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان و سرمایه گذاران میتواند قدمی مهم در سهولت بهره برداری باشد.

وی با اعلام این که هر که در راه اعتلای ایران کمک می ‌کند به نوعی سرباز و خادم ملت است پس جا دارد که با تمام سعی و تلاش قدم در راه رفع مشکلات آن ها برداریم، عنوان کرد: شیلات استان با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و فعالیتهای دولت تدبیر و امید در سالهای اخیر توانسته قدم های خوبی را در زمینه معرفی فرصتها و زمینه های سرمایه گذاری شیلاتی بردارد و همین امر سبب استقبال قابل قبول سرمایه گذاران از زمینه های سرمایه ‌گذاری شیلات شده است.

محبی با اعلام این که هماهنگی هر چه بیش تر بین دستگاه ‌های اجرایی بی شک قدمی اساسی و موثر در تسهیل سرمایه‌ گذاری خواهد بود اظهار داشت: رابطه تنگاتنگ این نهاد بی شک می ‌توان در راستای ارتقای سطح اقتصادی منطقه قدم های بسیار موثری بردارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان نیز در ادامه این جلسه افزود: خوشبختانه تعامل خوب و سازنده‌ ای میان شیلات هرمزگان و نظام مهندسی استان برقرار بوده و همه سعی ما برای تداوم و تقویت این روابط است.
حمیدرضا نصیری با اشاره به این که در سالهای اخیر شاهد رشد چشم گیر فعالیت ‌ها و دستاوردهای شیلاتی بوده‌ایم گفت:  سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، نهادی صنفی تخصصی است که رسالت سازماندهی دانش ‌آموختگان کشاورزی و منابع طبیعی را بمنظور استفاده حداکثری و صحیح از علوم و فنون مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در فعالیت‌ های کشاورزی بعهده دارد.

منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ شهریور ۹۶
1235 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0