برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان

برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان

برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان ، با حضور حدود دویست نفر از مهندسان استان صورت گرفت

کد خبر: 991220002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ - ۸:۵۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان ، با حضور حدود دویست نفر از مهندسان استان صورت گرفت

برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان

برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان
مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان با حضور حدود دویست نفر از مهندسان استان برگزار گردید.
با توجه به شرایط پیش آمده در همه گیری بیماری کرونا، این مجمع با مجوز ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان برنامه ریزی و کلیه دستورالعملهای این ستاد در طول جلسه رعایت گردید.
در همین حال، بودجه سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ سازمان طبق پیشنهاد هیات مدیره، با اکثریت قاطع به تصویب مجمع رسید.
در ابتدا براساس نظامنامه، هیأت رییسه موقت تشکیل و سپس نسبت به انتخاب هیأت رئیسه اصلی مجمع اقدام شد.
بر همین اساس، حبیب الرحمن جمشیدزهی، شهرام آذرکیش، بابک مقدم و خانم مهندس پودینه به عنوان هیات رئیسه اصلی مجمع انتخاب شدند.
در ادامه پوراربابی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان، گزارشی از عملکرد هیات مدیره دوره هشتم ارائه کرد و سپس به تحلیل آماری حوزه های مختلف سازمان در ۳ سال اخیر پرداخت.
سپس خمر گزارش بازرسان قانونی سازمان در مورد عملکرد هیات مدیره در سال نود و هشت و صورتهای مالی این سال را قرائت کرد و رای گیری در این خصوص انجام شد.
مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان نظر مثبت خود را نسبت به عملکرد هیات مدیره دور هشتم اعلام کرد و برهمین اساس، صورت های مالی سال نود و هشت به تصویب رسید.
در همین حال، دری مشاور مالی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان به ارائه گزارش مالی و بندهای پیشنهادی درآمد و هزینه در بودجه سال نود و نه پرداخت و پس از استماع گزارش بازرسان سازمان در این مورد، اعضای مجمع نقطه نظرات خود را درباره بندهای مختلف بودجه مطرح کردند و رئیس سازمان به سوالات و ابهامات اعضا پاسخ داد.
بودجه سال نود و نه و سایر پیشنهادات هیات مدیره با اکثریت قاطع به تصویب مجمع رسید. بودجه سال ۱۴۰۰ نیز با دستور کاری مشابه مطرح و به تصویب اعضای جمع رسید.
بازرسان قانون سازمان انتخاب شدند
یکی از دستورکارهای این نشست، برگزاری انتخابات بازرسان بود و از شش نفری که برای این امر نامزد شده بودند، ۲ نفر بعنوان عضو اصلی و ۱ نفر نیز بعنوان عضو علی‎البدل برای یک دوره دو ساله انتخاب شدند.
بر همین اساس، علی نصیری و بهزاد عارفی با کسب حداکثر آرا بعنوان بازرسان اصلی و محمدرضا حسینی طباطبایی بعنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اسفند ۹۹
459 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0