برگزاری اولین جشنواره ملي کودک و مقررات ملی ساختمان در گلستان برگزاری اولین جشنواره ملي کودک و مقررات ملی ساختمان در گلستان

برگزاری اولین جشنواره ملي کودک و مقررات ملی ساختمان در گلستان

برگزاری اولین جشنواره ملي کودک و مقررات ملی ساختمان در گلستان ، با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان صورت گرفت

کد خبر: 991113006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹ - ۱:۲۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری اولین جشنواره ملي کودک و مقررات ملی ساختمان در گلستان ، با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان صورت گرفت


برگزاری اولین جشنواره ملي کودک و مقررات ملی ساختمان در گلستان

برگزاری اولین جشنواره ملي کودک و مقررات ملی ساختمان در گلستان
اولین جشنواره ملي کودک و مقررات ملی ساختمان با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان برگزار می‌ گردد.
بعد از برگزاری موفق جشنواره استانی کودک و مقررات ملی ساختمان با عنوان شهر دوستدار کودک در سال نود و شش و استقبال پرشور کودکان از این مسابقه، اولین دوره از این جشنواره در سطح کشور به مناسبت فرارسیدن پنجم اسفندماه زادرور حکیم خواجه نصیرالدین طوسی و روز بزرگداشت مهندسی برگزار می‌ گردد.
سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با هدف استفاده از ظرفیت مهم نظرات کودکان بعنوان نسل آینده در تشخیص نیازمندی ‌های آنان در شهری که زندگی می ‌کنند، این جشنواره را برگزار می ‌کند.
هم‌چنین برای نخستین بار در بین سازمان های نظام مهندسی ساختمان در کشور و بعنوان یک اقدام علمی خلاق، آثار رسیده به این جشنواره در دسترس محققان قرار خواهد گرفت تا با کار پژوهشی بتوانند نیازسنجی علمی و دقیقی برای این نسل انجام دهند. نتایج تحقیق نیز به صورت مقالات علمی منتشر خواهد شد.
این جشنواره در ۵ محور: محله من با فضاهای خوب و بد، از حیاط مدرسه من به محله من، مدرسه من (مدرسه و زمینهای بازی سبز)، فضای ملاقات من با دوستانم و بازی با آنها در شهر من، فعالیت و دسترسی مستقل من در شهر و محله‌ام برگزار می ‌گردد.
کودکان و نوجوانان (سنین ۶ تا ۱۲ سال) برای شرکت در جشنواره باید آثار خود را در قالب یک فیلم کوتاه حداکثر ۳ دقیقه‌ای با موضوع یکی از محورهای جشنواره، حداکثر تا سی‌ام بهمن‌ماه، همراه با فرم شرکت، به نشانی دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
داوری آثار رسیده یکم و دوم اسفند ماه نود و نه خواهد بود و اسامی منتخبان همزمان با پنجم اسفند ماه روز مهندسی اعلام می‌ گردد.
در همین حال، جوایز نفرات اول تا پنجم به ترتیب ۱۲ میلیون ریال، ۱۰ میلیون ریال، ۷ میلیون ریال، ۵ و ۴ میلیون ریال است.
علاقه مندان می‌ توانند آثار خود را به نشانی: گلستان، گرگان، خیابان ولیعصر، عدالت ۳۶، سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، کدپستی ۴۹۱۶۷۶۶۹۴۵ ، طبقه دوم ( دبیر خانه جشنواره) واحد روابط عمومی یا به شماره ۰۹۱۱۵۳۸۱۰۰۶ در تلگرام یا واتس‌آپ ارسال کنند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ بهمن ۹۹
443 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0