برگزاری دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای مرکزی با چهار دستور کار برگزاری دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای مرکزی با چهار دستور کار

برگزاری دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای مرکزی با چهار دستور کار

برگزاری دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای مرکزی با چهار دستور کار ، با حضور حمزه شکیب، سرپرست سازمان و اکثریت اعضای شورای مرکزی صورت گرفت

کد خبر: 001225003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ اسفند ۰۰ - ۱۰:۳۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای مرکزی با چهار دستور کار ، با حضور حمزه شکیب، سرپرست سازمان و اکثریت اعضای شورای مرکزی صورت گرفت

برگزاری دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای مرکزی با چهار دستور کار

برگزاری دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای مرکزی با چهار دستور کار
دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای مرکزی به ریاست حمزه شکیب بصورت حضوری و مجازی برگزار گردید.
دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای مرکزی روز ۲ ‌شنبه، ۲۳ اسفند ماه جاری، با حضور حمزه شکیب، سرپرست سازمان و اکثریت اعضای شورای مرکزی بصورت حضوری و مجازی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید.
در همین حال، «گزارش سرپرست سازمان در خصوص مسائل جاری»، «بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص نظام نامه دفاتر نمایندگی استانها»، «ارائه گزارش سال دوم هیأت رئیسه» و «انتخابات هیأت رئیسه سال سوم شورای مرکزی»؛ ۴ دستور کار دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای مرکزی اعلام گردید.
در این جلسه بعد از بررسی دستورکارها، تصمیماتی برای پی‌گیری امور اتخاذ شد. هم‌چنین به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از هفت نفر اعضای جوان در رشته های ۷ گانه به نمایندگی از اعضای جوان سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور تقدیر و تجلیل شد.
در ادامه برخی از اعضای شورای مرکزی به تقدیر از اعضاء جوان و انتقال تجربیات خود پرداختند و به علم آموزی هر چه بیشتر تاکید ورزیدند و توصیه کردند که فرصت جوانی را غنیمت شمارند تا بتوانند آثار فاخری از خود به جای گذارند.
در این بین، اعضاء جوان سازمان نیز به تصریح دغدغه های خود اعم از نبود شفافیت در نظامات اداری، عدم ایجاد ظرفیت در برخی رشته ها و کم توجهی مسئولین به قشر جوان پرداختند. در همین راستا سرپرست سازمان با پیشنهاد تشکیل کمیسیون شورای جوانان موافقت کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ اسفند ۰۰
842 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0