برگزاری اجلاس بیست و سوم نظام مهندسی ساختمان در مورد نحوه برگزاری این اجلاس کمیته برگزاری اجلاس بیست و سوم نظام مهندسی ساختمان در مورد نحوه برگزاری این اجلاس

برگزاری اجلاس بیست و سوم نظام مهندسی ساختمان در مورد نحوه برگزاری این اجلاس

برگزاری اجلاس بیست و سوم نظام مهندسی ساختمان در مورد نحوه برگزاری این اجلاس ، از ستاد ملی مقابله با کرونا استعلام خواهد گرفت. اجلاس بیست و سوم نظام مهندسی به چه صورت برگزار می گردد؟

کد خبر: 990728005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ - ۹:۰۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری اجلاس بیست و سوم نظام مهندسی ساختمان در مورد نحوه برگزاری این اجلاس ، از ستاد ملی مقابله با کرونا استعلام خواهد گرفت. اجلاس بیست و سوم نظام مهندسی به چه صورت برگزار می گردد؟

کمیته برگزاری اجلاس بیست و سوم نظام مهندسی ساختمان در مورد نحوه برگزاری این اجلاس

برگزاری اجلاس بیست و سوم نظام مهندسی ساختمان در مورد نحوه برگزاری این اجلاس
اجلاس بیست و سوم نظام مهندسی به چه صورت برگزار می گردد؟
کمیته برگزاری اجلاس بیست و سوم نظام مهندسی ساختمان در مورد نحوه برگزاری این اجلاس از ستاد ملی مقابله با کرونا استعلام خواهد گرفت.
نشست کمیته برگزاری اجلاس بیست و سوم نظام مهندسی ساختمان با حضور اعضای کمیته در محل شورای مرکزی برگزار گردید.
در این نشست، با بررسی برآورد هزینه و شرایط برای تشکیل اجلاس بصورت حضوری، قرار بر این شد که در این مورد مکاتباتی نیز با ستاد ملی مقابله با کرونا انجام گردد.
بر همین اساس، مقرر گردید با توجه به شرایط بحرانی بیماری کووید ۱۹ و وخیم تر شدن اوضاع طی ماه های آینده، این کمیته نظر کتبی ستاد ملی مقابله با کرونا را جویا شود تا در صورت عدم موافقت با برگزاری همایشها و تجمعات بالا، جلسه بصورت مجازی برگزار گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ مهر ۹۹
459 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0