برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان شهریور و مهر ماه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان شهریور و مهر ماه

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان شهریور و مهر ماه

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان شهریور و مهر ماه ، صورت میگیرد. آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان در رشته معماری (طراحی) پنج‌شنبه هفته جاری 6 شهریورماه و آزمون (تستی) سایر رشته‌ های نیز سوم و چهارم مهرماه سال جاری بصورت سراسری برگزار می ‌گردد

کد خبر: 990606046 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ شهریور ۹۹ - ۱۰:۲۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان شهریور و مهر ماه ، صورت میگیرد. آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان در رشته معماری (طراحی) پنج‌شنبه هفته جاری ۶ شهریورماه و آزمون (تستی) سایر رشته‌ های نیز سوم و چهارم مهرماه سال جاری بصورت سراسری برگزار می ‌گردد

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان شهریور و مهر ماه

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان شهریور و مهر ماه

آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان شهریور و مهرماه برگزار می‌ گردد
رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی بوشهر بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان که قرار بود اسفند ماه سال گذشته برگزار گردد، به دلیل شیوع بیماری کرونا در شهریور و مهرماه امسال برگزار می ‌گردد.
سعید جوکار تصریح کرد: متقاضیان آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان در رشته معماری (طراحی) پنج‌شنبه هفته جاری ۶ شهریورماه و آزمون (تستی) سایر رشته‌ های نیز سوم و چهارم مهرماه سال جاری بصورت سراسری برگزار می ‌گردد.
جوکار افزود: آزمون یاد شده در ۷ رشته معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برق (طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک و هم‌چنین رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه‌برداری، تاسیسات مکانیکی و برق نیز بهمراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی بطور همزمان در تاریخ‌های یاد شده برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: متقاضیانی که پیش از این برای آزمون اسفندماه سال نود و هشت، ثبت‌نام کرده بودند دیگر نیاز به ثبت نام دوباره نداشته و تنها در صورت نیاز به تغییر می ‌توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت‌نام و یا تغییر محل آزمون اقدام کنند.
آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان، کاردانی و معماران تجربی همه ساله و در دو نوبت برگزار می ‌گردد که آزمون اسفند ماه سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا انجام نشد و به شهریورماه امسال موکول گردید.
مهندسانی که ۳ سال از اخذ مدرک تحصیلی آنان گذشته باشد شرایط حضور در آزمون ورود به حرفه مهندسی را دارند.
ضمنا محل برگزاری آزمون خواهران در رشته معماری دانشکده فنی و حرفه ای دختران الزهرا، میدان ریسعلی دلواری و براداران دانشگاه آزاد اسلامی واحد عالیشهر است.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ شهریور ۹۹
423 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0