برگزاری تمام الکترونیکی و غیرحضوری انتخابات هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی کرمانشاه برگزاری تمام الکترونیکی و غیرحضوری انتخابات هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی کرمانشاه

برگزاری تمام الکترونیکی و غیرحضوری انتخابات هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی کرمانشاه

برگزاری تمام الکترونیکی و غیرحضوری انتخابات هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی کرمانشاه  ، صورت گرفت. انتخابات از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز چهارم مهر در استان شروع شده است

کد خبر: 000704010 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ مهر ۰۰ - ۸:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری تمام الکترونیکی و غیرحضوری انتخابات هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی کرمانشاه  ، صورت گرفت. انتخابات از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز چهارم مهر در استان شروع شده است

برگزاری تمام الکترونیکی و غیرحضوری انتخابات هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی کرمانشاه

برگزاری تمام الکترونیکی و غیرحضوری انتخابات هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی کرمانشاه
مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد:
برگزاری تمام الکترونیکی و غیرحضوری انتخابات هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی کرمانشاه
مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه از برگزاری انتخابات هیات ‌مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان استان به شکل الکترونیکی خبر داد.
مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه، از برگزاری نهمین دوره انتخابات هیات ‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به شکل الکترونیکی خبر داد.
مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه با اشاره به اینکه انتخابات از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز چهارم مهر در استان شروع شده است از ادامه این انتخابات تا ساعت چهار عصر خبر داد و تاکید کرد که با توجه به استقبال مهندسان از شیوه برگزاری انتخابات، امکان تمدید مهلت زمان ثبت‌نام وجود دارد.
وی میزان دقت و صحت انتخابات را به شیوه الکترونیکی، کامل برشمرد و در شرایط کرونایی برگزاری انتخابات را به این نحوه مناسب ارزیابی کرد.
شریفی از رشد میزان مشارکت در انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان خبر داد و گفت: تعداد افراد واجد شرایط این دوره از انتخابات در استان کرمانشاه دوازده هزار و نهصد و نود است که سیزده نفر به عنوان اعضای اصلی هیات‌مدیره انتخاب می ‌شوند.
وی با یادآوری این مطلب که در مجموع سیزده هزار و ۷۴۹ نفر عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه هستند، ادامه داد: هیات‌اجرایی و هیات‌نظارت در اداره کل راه و شهرسازی استان مستقر هستند و هماهنگی کاملی بین دستگاه ‌های اجرایی و نظارت برقرار شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت: در این دوره از انتخابات هیات‌مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان، وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد تا برگزاری انتخابات با رعایت تمامی موارد قانونی باشد که تلاش تمامی ادارات کل راه و شهرسازی و از جمله استان کرمانشاه بر رعایت قوانین بوده است.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ مهر ۰۰
370 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0