حمزه شکیب: تا پایان سال جاری تعرفه خدمات مهندسی ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد حمزه شکیب: تا پایان سال جاری تعرفه خدمات مهندسی ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد

حمزه شکیب: تا پایان سال جاری تعرفه خدمات مهندسی ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد

حمزه شکیب: تا پایان سال جاری تعرفه خدمات مهندسی ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد ، در شورای مرکزی نگاه خاصی به اعضای اصلی یا علل البدل وجود نداشته و از نظرات همه اعضا استفاده می‌کنیم

کد خبر: 011214021 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ اسفند ۰۱ - ۹:۳۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حمزه شکیب: تا پایان سال جاری تعرفه خدمات مهندسی ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد ، در شورای مرکزی نگاه خاصی به اعضای اصلی یا علل البدل وجود نداشته و از نظرات همه اعضا استفاده می‌کنیم

حمزه شکیب: تا پایان سال جاری تعرفه خدمات مهندسی ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد

حمزه شکیب: تا پایان سال جاری تعرفه خدمات مهندسی ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد
تا پایان سال جاری تعرفه خدمات مهندسی ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد / باید فاصله دانش و اجرا را کاهش دهیم
حمزه شکیب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان روز ۴ شنبه ضمن حضور در جلسه هیات مدیره سازمان استان مازندران در جریان دغدغه های مهندسین استان و اعضای هیات مدیره قرار گرفت.
حمزه شکیب نقش سازمان مازندران در کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در شورای مرکزی نگاه خاصی به اعضای اصلی یا علل البدل وجود نداشته و از نظرات همه اعضا استفاده می‌کنیم.
وی، نقش همه اعضای هیات مدیره در کشور را در تصمیمات شورای مرکزی مهم دانست و ادامه داد: همه دغدغه بنده بعنوان ریاست شورای مرکزی این است که باید به افزایش کیفیت ساخت و ساز کمک نمایم و در این مسیر باید فاصله دانش و اجرا را کاهش دهیم.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان، تغییر رویکرد شورای مرکزی و سازمان های نظام مهندسی جهت افزایش کیفیت ساخت و ساز را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مالک یا کارفرما باید به این نتیجه برسد که حضور مهندس موجب حفظ منافعش خواهد شد و در این صورت می توانیم حق الزحمه واقعی خود را دریافت کنیم.
شکیب، ضمن اشاره به جلسه مشترک شورای مرکزی و وزیر راه و شهرسازی اصلاح روابط بیرون سازمانی از جمله وزارت راه و شهرسازی را مهم دانست و افزود: هم اکنون ارتباط خوبی با وزارت راه و شهرسازی وجود دارد و نگاه وزارت خانه نسبت به گذشته تغییرات مثبتی داشته است.
وی، رابطه شورای مرکزی با کمیسیون عمران مجلس و وزارت کشور را نیز مثبت دانست و افزود: باید از همه ظرفیتها برای حل مشکلات جامعه مهندسی استفاده کنیم و در این راستا لازم است در ابتدا ارتباطات خوبی با همه مهندسین عضو و اعضای هیات مدیره استان‌ها داشته باشیم.
شکیب، ضمن مهم ارزیابی نمودن جایگاه نظام مهندسی در جامعه، مطالبه گری مهندسین عضو سازمان را مهم دانست و افزود: همه مهندسین باید به انسجام سازمان کمک نمایند تا خدشه ای به جایگاه سازمان در میان مردم وارد نگردد و این موضوع جز با همدلی اعضای هیات مدیره و اعضای سازمان محقق نخواهد شد.
شکیب، ضمن مظلوم خواندن مهندسین و تقدیر از خویشتن‌داری جامعه مهندسی در تعیین یک‌ساله قیمت تعرفه خدمات مهندسی، این موضوع را یکی از مهم‌ترین پیگیری های شورای مرکزی دانست و افزود: با تعاملات ویژه با وزارت راه و شهرسازی قطعا تا ۲۸ اسفند تعرفه سال آتی طبق قیمتهای واقعی ساخت و ساز اعلام خواهد شد و امیدوار هستیم وزارت راه و شهرسازی هم موافقت نماید ولی در هر صورت در تلاش هستیم به صورت فصلی تعرفه خدمات نظام مهندسی را در سال آتی بروز نماییم.
‎رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان، ضمن اعلام تهیه شرح خدمات رشته های مهندسی توسط شورای مرکزی و ارسال به وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: به زودی این شرح خدمات هفته رشته در اختیار سازمان های نظام مهندسی کشور قرار خواهد گرفت.
‎وی در خاتمه، از رایزنی با دیوان عدالت اداری برای حل و فصل مشکل شناسنامه فنی و ملکی نیز خبر داد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ اسفند ۰۱
1305 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0