حمزه شکیب: تلاش کنیم تا مسکن با کیفیت و استاندارد تحویل مردم دهیم حمزه شکیب: تلاش کنیم تا مسکن با کیفیت و استاندارد تحویل مردم دهیم

حمزه شکیب: تلاش کنیم تا مسکن با کیفیت و استاندارد تحویل مردم دهیم

حمزه شکیب: تلاش کنیم تا مسکن با کیفیت و استاندارد تحویل مردم دهیم ، نخستین جلسه رسمی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی برگزار شد

کد خبر: 010809018 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ آبان ۰۱ - ۱۰:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حمزه شکیب: تلاش کنیم تا مسکن با کیفیت و استاندارد تحویل مردم دهیم ، نخستین جلسه رسمی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی برگزار شد

حمزه شکیب: تلاش کنیم تا مسکن با کیفیت و استاندارد تحویل مردم دهیم

حمزه شکیب: تلاش کنیم تا مسکن با کیفیت و استاندارد تحویل مردم دهیم
تلاش کنیم تا مسکن با کیفیت و استاندارد تحویل مردم دهیم
حمزه شکیب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان بیان کرد:
تلاش کنیم تا مسکن با کیفیت و استاندارد تحویل مردم دهیم
حمزه شکیب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در نخستین جلسه رسمی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی اظهار داشت: توفیق خدمت فرصتی است که نصیب ما شده تا کارها را دنبال کنیم و بتوانیم به جامعه مهندسی خدمت خوبی ارائه دهیم.
وی ادامه داد: آن چیزی که خیلی مهم است بحث همدلی است اگر همدلی وجود نداشته باشد بدون شک نمی توانیم انتظارات جامعه مهندسی و بهره بردار را برآورده کنیم. به عنوان عضو سازمان خواهان حفظ همدلی هستم تا بتوانیم با ایجاد این همدلی گام های خوبی در راستای خدمت رسانی به مردم کشورمان داشته باشیم.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مهندس رستم قاسمی وزیر راه و شهر سازی گفت: خوشحال هستیم که نخستین جلسه رسمی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی با حضور وزیر محترم راه و شهر سازی و معاون محترم مسکن و ساختمان برگزار شد و امیدوار هستیم این حضور باعث وفاق و یک دستی اعضا شده و در ادامه راه به سمت پیشرفت حرکت کنیم.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در ادامه خطاب به رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در مورد بحث نهصت ملی مسکن گفت: ما آماده هر گونه کمک هستیم و هر کاری از دست اعضای  نظام مهندسی بر بیاید انجام خواهیم داد‌ تا مشکل مسکن را مرتفع سازیم.
وی در خاتمه افزود: هدف اصلی این است تا تلاش کنیم مسکن با کیفیت و استاندارد بسازیم و تحویل مردم دهیم. بنابراین باید تلاش و کوشش و تدبیر کنیم تا در این دوره ارتقای کیفیت داشته باشیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۰۱
309 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0