انجمن ارگانیک ایران برگزار میکند

گردهمایی غذای سالم در محیط سبز

گردهمایی غذای سالم ،محیط سالم با محوریت کشاورزی ارگانیک و سالم و محیطهای دوست دار محیط زیست و ساختمان سبز در مجتمع تفریحی و شیلاتی قزل پارک اراک برگزار میشود .

کد خبر: 960219017 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۶ - ۱۱:۰۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، گردهمایی غذای سالم ،محیط سالم با محوریت کشاورزی ارگانیک و سالم و محیطهای دوست دار محیط زیست و ساختمان سبز در مجتمع تفریحی و شیلاتی قزل پارک اراک برگزار میشود .گردهمایی غذای سالم در محیط سبز

گردهمایی غذای سالم در محیط سبز

گردهمایی غذای سالم در محیط سبز

گردهمایی غذای سالم در محیط سبز

دبیر انجمن ارگانیک ایران با اعلام این خبر بیان کرد: این گردهمایی با هم کاری انجمن ارگانیک و مجتمع تفریحی قزل پارک اراک در روز ۵ شنبه در محل این مجتمع برگزار میشود .
محمد رضا داوری گفت : تا پیش از این همایشهایی که توسط انجمن برگزار میشد یا به سلامت و غذای سالم میپرداخت و یا این که به محیطهای محیط زیستی میپرداخت.
ولی این مجتمع نخستین مجتمع اقامتی بین راهی سبز در ایران است که مراحل طراحی آن انجام شده است و قرار است مراحل ساختش نیز انجام گردد .


وی ادامه داد: در این مجتمع هم قرار است محصولات سالم و ارگانیک تولید گردد و هم قرار است این محصولات در همانجا هم بفروش برسد و هم در رستوران و تالار پذیرایی این مجتمع سرو گردد و در اختیار مسافرین و میهمانان قرار بگیرد.
دبیر انجمن ارگانیک ایران افزود: از دیگر فعالیتهایی که قرار است در این مجتمع انجام گردد این است که کلیه محصولات ارگانیک را که در استان مرکزی تولید میشود را جمع آوری و فرآوری نماید و بتواند با بسته بندی زیبا و ارگانیک این محصولات را به بازار داخل و خارج معرفی نماید .
قرار است در این گردهمایی که در ۲ بخش مراسم گردهمایی و کارگاه آموزشی برگزار میشود ارزش محصولات سالم در کنار محیط دوست دار طبیعت به بحث و بررسی گذاشته شود .
بگفته دبیر انجمن ارگانیک ایران دکتر حسن محمودی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی ،مهندس اسدالله ابراهیمی (معاون نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مرکزی و سرکار خانم مهندس زیبنه گونتر مشاور بین المللی در بخش توسعه پایدار و طراحی پرماکالچر از آلمان به ایران سخن رانی و تشکیل کارگاه بپردازند.

منبع: زیست آنلاین

خرید نشریه ۱۱۰

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اردیبهشت ۹۶
1276 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0