معرفی کامل دستگاه شیرینگ پک

معرفی کامل دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک، برای بسته بندی محصولات استفاده میشود تا علاوه بر زیبایی، از محصولات حفاظت و نگهداری کند. این دستگاه را میتوانید از شرکت ایران و صنعت خریداری نمایید.

کد خبر: 001121014 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ بهمن ۰۰ - ۱۰:۲۶ ق.ظ

معرفی کامل دستگاه شیرینگ

دستگاه شیرینگ پک برای پک کردن انواع کارتن و جعبه های مختلف، کتاب، بسته بندی ظروف، قطعات خودرو، مواد غذایی و … مناسب می باشد. دستگاه شیرینگ، محصولات تک و چند عددی را با استفاده از نایلون شیرینگ برای حفاظت از آنها، حمل و نقل آسان، نفوذ ناپذیری و ماندگاری بیشتر بسته بندی می کند.

دستگاه شیرینگ پک محصولات را با جلوه زیباتری به دست مشتری می رساند. همچنین با استفاده از این دستگاه می توانید تبلیغاتی را به صورت چاپی روی بسته بندی انجام دهید. این روش از تبلیغات را تبلیغات خاموش می گویند که علاوه بر هزینه بسیار کمتر آن، تبلیغات خود را بصورت مخفی ارائه داده اید.

نایلونی که در شیرینگ پک استفاده می شود با استفاده از حرارت جذب محصول شده و علاوه بر ظاهری شکیل، محصول را نگه می دارد که از ویژگی های این دستگاه به شمار می رود. در تمامی صنایع همچون صنایع دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی و … میتوان این دستگاه را مورد استفاده قرار داد.

 

 

عملکرد دستگاه شیرینگ پک به چه صورت است؟

در دستگاه شیرینگ از نایلون هایی با جنس های مختلف استفاده می شود. این نایلون ها میتواند از جنس های مختلفی همچون پلی اتیلن سبک و دیگر اجزای گروه پلی اتیلن باشد. نایلون موجود در دستگاه با حرارت جذب محصول می شود و هوای موجود در دستگاه از ایجاد حباب در بسته بندی جلوگیری کرده و در نهایت بسته بندی یکنواختی را تحویل می دهد.

این دستگاه از دو قسمت تشکیل شده است؛ یکی قسمت دوخت و دیگری تونل حرارتی.

قسمت دوخت دستگاه برای پیچاندن نایلون به دور محصول و دوخت آن مورد استفاده قرار می گیرد. تونل حرارتی که مهمترین بخش دستگاه به شمار می رود برای حرارت دادن نایلون و جذب آن روی محصول مورد استفاده قرار می گیرد و در نتیجه کاری بی عیب و نقص و زیبا تحویل داده می شود.

 

انواع رول های دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک از سه رول تشکیل شده است که آنها را عنوان خواهیم کرد:

  • رول ساده یا روده ای
  • رول های تک لا (برای دستگاه شیرینگ تونلی)
  • رول های بغل تاشو (برای دستگاه شیرینگ کابینتی)

 

دستگاه شیرینگ پک

 

دستگاه شیرینگ پک از چه انواعی تشکیل شده است؟

دستگاه شیرینگ پک در انواع مختلفی عرضه می شود که در ادامه بطور مفصل به آنها خواهیم پرداخت.

  • دستگاه شیرینگ رومیزی

این دستگاه برای پک کردن محصولات کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

  • دستگاه شیرینگ کابینتی

دستگاه شیرینگ کابینتی یا صندوقی برای بسته بندی محصولات کوچک استفاده می شود.

  • دستگاه شیرینگ تونلی

این دستگاه برای بسته بندی محصولات کوچک و بزرگ قابل استفاده می باشد.

  • دستگاه شیرینگ نیمه اتومات

برای محصولات کوچک و متوسط استفاده می شود و دوخت آن دستی می باشد.

  • دستگاه شیرینگ تمام اتومات

این دستگاه برای بسته بندی محصولات کوچک و بزرگ مورد استفاده می باشد.

  • دستگاه لیبل شیرینگ

دستگاه لیبل برای شیرینگ کردن لیبل در بطری با استفاده از تونل حرارتی مناسب می باشد.

 

 

معرفی کامل انواع دستگاه های شیرینگ پک

  1. دستگاه شیرینگ پک رومیزی یا دستی

دستگاه شیرینگ دستی رومیزی با استفاده از سشوار صنعتی عملکرد خود را صورت می دهد. بدین صورت که دوخت نایلون به محصولات را با استفاده از دستگاه دوخت انجام دهیم، سپس توسط سشوار صنعتی، نایلون را بصورت دستی حرارت داده و به محصول جذب می کنیم و تمام محصولات تک یا چند عددی را با استفاده از لفاف یا رول بسته بندی می کنیم. این دستگاه برای تولیدات محدود و محصولات کوچک تعبیه شده است.

 

  1. دستگاه شیرینگ پک کابینتی

این دستگاه برای بسته بندی محصولات کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و نیازی به دستگاه دوخت جداگانه ای ندارد. در دستگاه شیرینگ پک کابینتی از رول نایلونی به جنس PVC ،PP ، PO و … استفاده می شود.

برای کار با این دستگاه باید محصول را درون نایلون شیرینگ دستگاه گذاشته و درون دستگاه قرار دهیم؛ دستگاه به طور خودکار عملیات دوخت و شیرینگ را انجام میدهد.

 

دستگاه شیرینگ پک کابینتی

  1. دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شیرینگ تونلی برای بسته بندی انواع محصولات بزرگ و کوچک استفاده می شود. در این دستگاه محصول توسط نایلون شیرینگ پوشانده شده و به تونل حرارتی وارد می شود. در ادامه محصول شیرینگ شیرینگ شده و بسته بندی می شود.

در این دستگاه رول مورد استفاده از جنس PVC  و POF  می باشد. شیرینگ پک تونلی شامل یه دستگاه دوخت جداگانه میباشد و به صورت دستی قراردادن و برداشتن محصول توسط اپراتور انجام می شود.

 

  1. دستگاه شیرینگ پک نیمه اتومات

دستگاه نیمه اتومات دستگاه دوخت درون خود دارد و دوخت محصول توسط اپراتور و دستی، توسط دستگاه دوخت صورت می گیرد. بعد از آن محصول توسط نوار نقاله موجود، به کوره حرارتی دستگاه وارد شده و دستگاه شیرینگ پک روی آن صورت می گیرد و محصول بصورت بسته بندی از دستگاه بیرون می آید.

 

  1. دستگاه شیرینگ تونلی تمام اتومات

دستگاه شیرینگ پک تمام اتومات از دو قسمت دستگاه دوخت و تونل حرارتی تشکیل شده است. این دستگاه برای بسته بندی محصولات بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. از این دستگاه بیشتر برای کارخانه هایی با خط تولید بالا و انواع ابعاد محصولات مناسب می باشد. در دستگاه تمام اتومات، از اپراتور فقط برای گذاشتن و برداشتن محصولات استفاده می شود و سایر کارها توسط خود دستگاه صورت می گیرد.

 

  1. دستگاه لیبل شیرینگ

دستگاه لیبل برای دور بطری ها استفاده می شود تا لیبل را به آنها بچسباند. این دستگاه به صورت تمام اتومات عمل می کند. بدین صورت که لیبل روی ظرف قرار می گیرد و نوار نقاله دستگاه لیبل را وارد تونل حرارتی می کند. لیبل با حرارت دیدن جمع می شود و پوششی شکیل را تشکیل میدهد. لیبل برای چسبانده شدن روی ظروف باید از اشعه مادون قرمز، تونل بخار و هوای داغ استفاده کند.

 

 

معرفی شرکت ارائه دهنده دستگاه شیرینگ پک

یکی از برترین شرکت های فروش دستگاه شیرینگ پک ، شرکت ایرانو صنعت می باشد. این شرکت با ارائه انواع مختلف دستگاه های شیرینگ، با بهترین کیفیت و قطعات جزو بهترین شرکت های فروش این محصولات می باشد.

شما میتوانید برای مشاهده انواع محصولات، قیمت شیرینگ پک و جزییات شرکت به آدرس سایت www.iranosanat.com مراجعه نمایید.

دستگاه شیرینگ پکدستگاه شیرینگ پک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ بهمن ۰۰
2689 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0