جلسه بررسی پروژه های جهش مسکن شهرستان شوش با حضور کوروش خواجوی جلسه بررسی پروژه های جهش مسکن شهرستان شوش با حضور کوروش خواجوی

جلسه بررسی پروژه های جهش مسکن شهرستان شوش با حضور کوروش خواجوی

جلسه بررسی پروژه های جهش مسکن شهرستان شوش با حضور کوروش خواجوی ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، فیروز غلامی، نایب رئیس سازمان و چند تن دیگر برگزار شد

کد خبر: 000927013 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آذر ۰۰ - ۹:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه بررسی پروژه های جهش مسکن شهرستان شوش با حضور کوروش خواجوی ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، فیروز غلامی، نایب رئیس سازمان و چند تن دیگر برگزار شد

جلسه بررسی پروژه های جهش مسکن شهرستان شوش با حضور کوروش خواجوی

جلسه بررسی پروژه های جهش مسکن شهرستان شوش با حضور کوروش خواجوی
برگزاری جلسه ریاست سازمان با معاون شهری بنیاد مسکن خوزستان
جلسه بررسی پروژه های جهش مسکن شهرستان شوش با حضور کورش خواجوی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، فیروز غلامی، نایب رئیس سازمان، مرادعلی واهبی و علی‌رضا مومنی از اعضای هیات مدیره، علایی مدیر اجرایی دفتر نمایندگی شوش، جلیزی مدیر بنیاد مسکن شوش، مهندس دریس زاده معاون شهری بنیاد مسکن خوزستان، برگزار گردید.
در این جلسه خواجوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را یکی از موفق ترین ارگان های کشوربیان کرد و ادامه داد: طرح جهش مسکن در شهرستان شوش در بخش های گروه ساخت در دفاتر طراحی این شهرستان ، با پنجاه درصد تخفیف، طراحی و نظارت می گردند.
خواجوی تصریح کرد: در پروژه های بزرگ و ویژه که بصورت مجتمع و متمرکز ساخته می شود ، باید روش و سیستم متفاوتی تدوین شود. چرا که در این مجموعه ها تکرار و یا تنوع بلوک های ساختمانی، تامین دسترسی ها و محوطه سازی تاثیر گذار است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان پیشنهادات خود در مورد این پروژه ها را این‌گونه، ادامه داد: یک راه حل این است که بین بنیاد مسکن و سازمان نظام مهندسی توافق و مذاکره بر روی درصد تخفیف صورت گیرد و دفتر نمایندگی شوش بعنوان مدیر پروژه، هماهنگی های لازم را انجام دهد و راه حل دیگر برگزاری مناقصه و انتخاب یک شرکت جهت انجام پروژه است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، تشکیل کارگروه جهت تصمیم گیری در این مورد را لازم دانست و گفت: ظرف مدت یک هفته کارگروهی تشکیل و در آن همه ی راه‌کارها و پیشنهادات بررسی شود تا به اتفاق نظر برسیم و این طرح در شوش بعنوان شهرستان پایلوت انجام گردد.
در ادامه معاون شهری بنیاد مسکن خوزستان ضمن ارائه آمار و عملکرد بنیاد مسکن خوزستان در طرح جهش ملی مسکن شهرستان شوش، موافقت خود را با تشکیل کارگروه جهت بررسی و تصمیم گیری در خصوص نحوه همکاری و اجرای طرح اعلام نمود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آذر ۰۰
301 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0