نهایی شدن تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و پرتغال نهایی شدن تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و پرتغال

نهایی شدن تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و پرتغال

نهایی شدن تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و پرتغال ، نشست رؤسای سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و پرتغال به صورت مجازی برگزار گردید

کد خبر: 000511004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ مرداد ۰۰ - ۶:۲۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نهایی شدن تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و پرتغال ، نشست رؤسای سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و پرتغال به صورت مجازی برگزار گردید

نهایی شدن تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و پرتغال

نهایی شدن تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و پرتغال
در نشست رؤسای سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و پرتغال که بصورت مجازی برگزار گردید، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دو سازمان نهایی شد.
در این جلسه که با حضور سفیر ایران در پرتغال برگزار گردید، بر ضرورت گسترش همکاری های مشترک بین دو کشور در حوزه صنعت ساختمان تأکید گردید.
در این راستا، احمد خرم ضمن معرفی سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان بزرگ‌ترین تشکل تخصصی مهندسی در کشور با بیش از پانصد و هشتاد هزار عضو مهندس به زمینه ‌های همکاری مشترک این ۲ سازمان از جمله صنعتی سازی، ساختار و فرایند مراقبت و نگه داری ساختمان، هوشمندسازی و ساختمان سبز، صرفه جویی انرژی، و تبادل نظر در خصوص نسل آینده ساخت و ساز اشاره کرد.
خرم با عنوان اینکه ما هم اکنون در نسل ششم ساخت و ساز هستیم، ادامه داد: آینده صنعت ساختمان با تکیه بر دانش و تکنولوژیهای نوظهور خواهد بود. به عبارت دیگر، کاربرد هوشمندسازی، نانو و بیو تکنولوژی در نسل هفتم ساخت‌و‌ساز مطرح می گردد.
در ادامه نشست مجازی «کارلوس مینرو ایریش»، ضمن استقبال از پیشنهادات ایران، اولویتهای کاری و زمینه های فعالیت این سازمان را اعلام کرد.
وی هم‌چنین ابراز امیدواری کرد با پایان یافتن بیماری همه گیر کرونا، رؤسای دو سازمان بتوانند به صورت حضوری دیدار داشته باشند.
هم‌چنین در این جلسه، سفیر ایران در پرتغال به سوابق تاریخی ارتباط و همکاری بین ۲ کشور در زمینه های مختلف و نیز وجود تعداد قابل توجه دانشجویان ایرانی در رشته های مختلف فنی و مهندسی در کشور پرتغال اشاره و بیان کرد: همکاری نزدیک‌تر بین دو سازمان به نفع دو کشور و اعضای دو سازمان خواهد بود.
در همین حال، تفاهم نامه همکاری بین سازمانهای نظام مهندسی ساختمان ایران و پرتغال نهایی و مقرر گردید، این تفاهم نامه در نخستین جلسه پس از تعطیلات تابستانی کشور پرتغال – بمنظور آغاز رسمی این همکاری – بصورت مجازی امضا گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مرداد ۰۰
454 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0