رسیدگی سریع و کیفی به نقشه‌های طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار رسیدگی سریع و کیفی به نقشه‌های طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار

رسیدگی سریع و کیفی به نقشه‌های طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار

رسیدگی سریع و کیفی به نقشه‌های طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار  ، از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی انجام گردید

کد خبر: 020417005 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ تیر ۰۲ - ۶:۵۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رسیدگی سریع و کیفی به نقشه‌های طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار  ، از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی انجام گردید

رسیدگی سریع و کیفی به نقشه‌های طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار

رسیدگی سریع و کیفی به نقشه‌های طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار
از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی انجام گردید
رسیدگی سریع و کیفی به نقشه‌های طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت‌ ها و همکاری‌ های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با این اداره کل از رسیدگی سریع و کیفی به نقشه‌های طرح نهضت ملی مسکن توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی خبر داد.
امیر بخشی زاده، ۴ شنبه، ۱۴ تیرماه در بیست‌وششمین اجلاس هیات عمومی نظام‌ مهندسی ساختمان کشور در تبریز، اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی استان طی یک سال گذشته به خصوص در پروژه‌های نهضت ملی مسکن و کیفیت فنی و سرعت رسیدگی به نقشه‌ها و محاسبات در پروژه‌های ساخت مسکن به خوبی عمل کرده است.
بخشی زاده با اشاره به تسریع اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، گفت: اکنون تعداد هفتاد و هفت هزار واحد ساختمانی در حال ساخت بوده که بیش از سی درصد پیشرفت فیزیکی دارند. در سفر دوم ریاست جمهوری به استان تعداد یازده هزار و سیصد واحد مسکونی افتتاح و تحویل مردم شد و نزدیک به سه هزار واحد در آماده سازی برای تحویل به مردم در هفته دولت است.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ادامه داد: تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن، وظیفه اصلی وزارت راه و شهرسازی است که در این راستا بیش از نه هزار هکتار در استان تامین شده که ۱۵۰۰ هکتار آن دارای کاربری مسکونی است و گنجایش ساخت بیش از صد هزار واحد را دارد. رتبه استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سال گذشته بیست و نه بود که با تلاش همکاران و مجموعه حاضر و دستگاه‌های خدمات رسان این رتبه به هفت بهبود یافت.
وی با اشاره به زمین‌های اهدایی در ذیل طرح جوانی جمعیت، گفت: فردا طی مراسمی بیش از صد و پنجاه قطعه زمین برای افراد واجد شرایط طرح جوانی جمعیت و خانواده‌های دارای ۳ فرزند تحویل داده می‌شود که این عدد در شهریورماه به پانصد قطعه می رسد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ تیر ۰۲
179 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0