در نشستی در شورای مرکزی

ابراز رضایت از عملکرد گروه تخصصی تاسیسات برقی

به گزارش پایگاه اخبار مهندسی به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، در نشست هم اندیشی چگونگی اجرای تفاهمنامه نظارت بر تاسیسات ساختمان از عملکرد گروه برق ابراز رضایت گردید.

کد خبر: 7861 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ بهمن ۹۵ - ۴:۲۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، در نشست هم اندیشی چگونگی اجرای تفاهمنامه نظارت بر تاسیسات ساختمان از عملکرد گروه برق ابراز رضایت گردید.ابراز رضایت از عملکرد گروه تخصصی تاسیسات برقی

ابراز رضایت از عملکرد گروه تخصصی تاسیسات برقی

ابراز رضایت از عملکرد گروه تخصصی تاسیسات برقی

ابراز رضایت از عملکرد گروه تخصصی تاسیسات برقی

گروه تخصصی برق در دوره قبل شورای مرکزی، هفت دستور العمل در مورد همبندی، همبندی اضافی، سیستمهای اتوماسیون، اجرای ارتینگ، بهره برداری از سیستم اعلام آتش سوزی، اندازه گیری مقاومت الکترود، محافظت در مقابل صاعقه و هدف گذاری تاسیسات برقی ساختمان مورد توجه و اولویت خود قرار داده است.
این جلسه با هدف چگونگی عملیاتی سازی تفاهمنامه سه جانبه نظارت بر تاسیسات ساختمان با شرکت اعضا هیئت رئیسه، هئیت مدیره سازمان های نظام مهندسی استان و شورای مرکزی در رشته تاسیسات برقی روز سه شنبه مورخه نوزدهم بهمن ماه ۹۵ برگزار شد.
در آغاز نشست، دکتر شیرزادی از عملکرو گروه تخصصی تاسیسات برقی در دوره ششم گزارش داد. در ادامه جلسه نیز مهندس جی افرام از اعضا هیئت رئیسه شورای مرکزی با اشاره به اهتمام به بهره گیری از خردجمعی در دوره جدید از تلاش های انجام شده در دوره قبل تشکر نموده ادامه داد: تنظیم دساور العمل های ابلاغ شده بی نظیر بوده به نحوی که دکترترکان گروه تخصصی تاسیسات برقی را پرتلاش ترین گروه شورای مرکزی نامید.
وی با تاکید بر اصلاح و اجرای صحیح تفاهم نامه سه جانبه گفت: توسعه مهندسی مبتنی بر چارچوب معین و یا مجزاسازی حقوق و وظایف مهندسان امکان پذیر است.
مهجدس مجربی به عنوان دبیر اجرائی سازمان نظام مهندسی با درخواست از هیئت مدیره استان ها در همکاری اجرای تفاهم نامه سه جانبه، اظهار داشت: رسالت این سازمان تامین حقوق بهره بردار بوده و اجرای تفاهم نامه سه جانبه بعد از اصلاح در جهت تامین متافع بهره برداران است.


مهندس طاهری اصل، از اعضا هییت رئیسه شورای مرکزی، ضمن معرفی گروه برق به عنوان یکی از بهترین گروه های تخصصی افزود: گروه های تخخصی باید افراد حرفه مند و متخصص با سابقه حرفه ای، آموزشی و علمی استان خود را معرفی نمایند تا گروه تخصصی کشوری وزینی داشته باشیم.
یکی دیگر از اعضا شورای مرکزی با بیان رضایت از ایجاد گروه تخصصی برق به عنوان اولین گروه تخصصی در دوره جدید، گفت: تشکیل کارگروه بحث و سیاست گذاری در داخل گره تخصصی برق، قدم نخست به منظور برقراری تعامل با ارگان های هم ارز و پیشرفت بیش از پیش تفاهم نامه است.
در ادامه نیز اعضا حاظر در جلسه به گفتگو و تبادل نظر در مورد دستور جلسه پرداختند.

منبع: روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ بهمن ۹۵
1121 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0