هم‌زمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان در همدان برگزار می‌گردد هم‌زمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان در همدان برگزار می‌گردد

هم‌زمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان در همدان برگزار می‌گردد

هم‌زمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان در همدان برگزار می‌گردد  ، زمان برگزاری آزمون های صلاحیت های نظارت و اجرا صبح و بعدازظهر روز پنج شنبه و آزمون طراحی صبح روز جمعه خواهد بود

کد خبر: 021220011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲ - ۱۰:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، هم‌زمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان در همدان برگزار می‌گردد  ، زمان برگزاری آزمون های صلاحیت های نظارت و اجرا صبح و بعدازظهر روز پنج شنبه و آزمون طراحی صبح روز جمعه خواهد بود

هم‌زمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان در همدان برگزار می‌گردد

هم‌زمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان در همدان برگزار می‌گردد
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد:
هم‌زمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان در همدان برگزار می‌گردد
صالحی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه امسال خبر داد.
مجید صالحی مدیرکل راه و شهرسازی همدان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در دو شهر همدان و ملایر استان همدان برگزار می گردد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته های عمران، تاسیسات مکانیکی و برقی، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، گود و پی و سازه، ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی و هم‌چنین معماری تجربی برگزار می گردد.
وی گفت: زمان برگزاری آزمون های صلاحیت های نظارت و اجرا صبح و بعدازظهر روز پنج شنبه و آزمون طراحی صبح روز جمعه خواهد بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان هم‌چنین افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان در این دوره از آزمون ها در شهرهای همدان و شهر ملایر، ۵۱۵۶ متقاضی ثبت نام کردند.
صالحی با بیان اینکه آزمون ورود به حرفه مهندسی در دو نوبت عصر و صبح روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه و در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و ملایر برگزار خواهد شد، افزود: هدف از برگزاری این آزمون، صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه سه در صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرا در رشته های مهندسی ساختمان است.
جنتی ادامه داد: کارت ورود به جلسه آزمون در سایت www.sanjeshserv.ir ارائه می‌شود که ضروری است داوطلبان با ورود به پروفایل شخصی خود پرینت کارت ورود به جلسه آزمون را حتماً تهیه کنند.
وی گفت: حد نصاب قبولی آزمون کسب ۵۰ درصد کل نمره آزمون‌های مربوطه بوده اما در رشته‌های “طرح و اجرای گود و پی سازه نگهبان” و “ارزیابی و طرح و اجرای بهسازی” حد نصاب قبولی شصت درصد است.
جنتی ادامه داد: برگزاری آزمون فوق توسط دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با مجری‌گری سازمان سنجش و آموزش کشور انجام خواهد شد و نظارت عالیه بر حسن اجرای آزمون فوق بر عهده ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کشور است.
لازم به ذکر است نتایج آزمون تستی در اردیبهشت ۱۴۰۲ از طریق وب‌سایت دفتر بخش سامانه آزمون‌ها به نشانی www.inbr.ir به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اسفند ۰۲
369 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0