اظهارات رئيس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان در جلسه معارفه

تضعیف جامعه مهندسین پی‌آمد افزایش فارغ‌التحصیلان نظام مهندسی ساختمان

دانشگاه‌ها بدون توجه به عرضه و تقاضا سالانه تعداد زیادی را فارغ‌التحصیل می‌کند، که این امر باعث تضعیف جامعه مهندسین و رقابت نامتعارف می‌شود. سازمان نظام مهندسی نیازمند اصلاح برخی فرایندها و شفاف‌سازی است تا بسیاری از فشارهای محتمل بر این سازمان کاسته شود. لازمه اصلاح قانون نظام مهندسی مشارکت و عزم جدی است.

کد خبر: 5754 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ دی ۹۵ - ۵:۴۴ ب.ظ

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: دانشگاه‌ها بدون توجه به عرضه و تقاضا سالانه تعداد زیادی را فارغ‌التحصیل می‌کند، که این امر باعث تضعیف جامعه مهندسین و رقابت نامتعارف می‌شود.تضعیف جامعه مهندسین پی‌آمد افزایش فارغ‌التحصیلان نظام مهندسی

تضعیف جامعه مهندسین پی‌آمد افزایش فارغ‌التحصیلان نظام مهندسی

افزایش فارغ‌التحصیلان نظام مهندسی

تضعیف جامعه مهندسین پی‌آمد افزایش فارغ‌التحصیلان نظام مهندسی

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، مراسم تکریم و تودیع اکبر ترکان رئیس سازمان نظام مهندسی و معرفی فرج‌الله رجبی به عنوان رئیس جدید سازمان نظام مهندسی کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مهندسین برگزارشد.

در این مراسم ترکان رئیس سابق نظام مهندسی گفت: کارهای نیمه تمامی ازجمله قراردادهای یکسان، عملیات ساخت و ساز در حوزه شهری در دوره قبل باقی مانده که با گفتکو با رئیس جدید کارها را به پایان می‌رسانیم.

در ادامه رجبی رئیس جدید سازمان نظام مهندسی به تشریح برنامه‌های دوره هفتم نظام مهندسی پرداخت و گفت: سازمان نظام مهندسی دستاورد ۲۰ ساله است، وظیفه ما حفظ و طراوت بخشیدن به این سرمایه ملی است. سازمان نظام مهندسی نیازمند اصلاح برخی فرایندها و شفاف‌سازی است تا بسیاری از فشارهای محتمل بر این سازمان کاسته شود. وی افزود: باید در سازمان نظام مهندسی مقررات ملی و استفاده از پژوهش‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور اظهار کرد: اصلاح قانون نظام مهندسی باید با دقت صورت گیرد که لازمه اینکارمشارکت و عزم جدی است.

تضعیف جامعه مهندسین پی‌آمد افزایش فارغ‌التحصیلان نظام مهندسی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ دی ۹۵
1166 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0