عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان خواستار شد

مشارکت نخبگان در هیات بررسی حادثه ساختمان پلاسکو

با معرفی اعضا هیات رسیدگی به حادثه پلاسکو توسط رئیس جمهور روحانی، بهرام کوسه غراوی، عضو سازمان نظام مهندسی، خواستار بکارگیری اشخاص نخبه در فرآیند این رسیدگی شد.

کد خبر: 7065 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵ - ۱۰:۳۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،با معرفی اعضا هیات رسیدگی به حادثه پلاسکو توسط رئیس جمهور روحانی،  بهرام کوسه غراوی، عضو سازمان نظام مهندسی، خواستار بکارگیری اشخاص نخبه در فرآیند این رسیدگی شد.مشارکت نخبگان در هیات بررسی حادثه ساختمان پلاسکو

مشارکت نخبگان در هیات بررسی حادثه ساختمان پلاسکو

مشارکت نخبگان در هیات بررسی حادثه ساختمان پلاسکو

مشارکت نخبگان در هیات بررسی حادثه ساختمان پلاسکو

بهرام کوسه غراوی با اشاره به تشکیل هیات مذکور، گفت: این هیات قادر به ارائه گزارش کامل به رئیس جمهور به منظور پیشگیری از وقوع موارد احتمالی مشابه بعدی است.
عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان با ذکر این مطلب که کارگروه هایی در ارگانهای نظارتی دیگر مانند کمیسیون عمران مجلس در حال مطالعه و تحقیق در مورد ابعاد این رویداد می باشد، افزود: با این وجود، گزارش هیات تحقیق معرفی شده از سوی رئیس جمهور بدلیل بکارگیری متخصصان در زمینه های گوناگون، قادر به ارائه یک سیمای روشن از علل اصلی وقوع این رخداد به مجریان و تصمیم گیرندگان است.


نماینده مجلس شورای اسلامی، اصلی ترین ماحصل این هیئت را مستند نمودن حوادث روی داده به منظور ممانعت از وقوع رخدادهای یکسان در آینده و همچنین کمک به افزایش مقاومت سازه های شبیه پلاسکو دانست.
این عضو ناظر مجلس در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران گفت: شورای فوق نیز در مورد ساختمان پلاسکو از نگاه شهر سازی و مقاوم سازی شهری مطالعه و تحقیق خود را آغاز کرده است.

 

منبع: ایرنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ بهمن ۹۵
1306 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0