نظارت بر واحدهای فروش سموم در استان‌ های کشور تشدید می‌ گردد رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی خبر داد:

دولت یازدهم ثبات اقتصادی خوبی بر کشور حاکم نمود

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بیان کرد: دولت تدبیر و امید ثبات اقتصادی و سیاسی خوبی را بر جامعه حکم فرما نمود و این ثبات، تاثیر بسیاری بر ابعاد مختلف جامعه داشته است.

کد خبر: 960217013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۶ - ۶:۳۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بیان کرد: دولت تدبیر و امید ثبات اقتصادی و سیاسی خوبی را بر جامعه حکم فرما نمود و این ثبات، تاثیر بسیاری بر ابعاد مختلف جامعه داشته است.دولت یازدهم ثبات اقتصادی خوبی بر کشور حاکم نمود

دولت یازدهم ثبات اقتصادی خوبی بر کشور حاکم نمود

سازمان نظام مهندسی کشاورزی

دولت یازدهم ثبات اقتصادی خوبی بر کشور حاکم نمود

احمد کبیری در مراسم افتتاح سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان در جیرفت گفت: حفظ قیمت مرغ نمونه ای از حفظ ثبات اقتصادی در حوزه کشاورزی است که این مهم افتخاری برای دولت است.
کبیری ادامه داد: دولت تدبیر و امید با تقویت ارتباطات بین المللی موجب افزایش صادرات در حوزه کشاورزی شد که این دستاورد بزرگی برای دولت یازدهم به شمار میرود.
کبیری با اعلام این که استقلال سیاسی بدون استقلال اقتصادی حفظ نمیشود عنوان کرد: حوزه کشاورزی یک ظرفیت بزرگ است که باید با برنامه ریزی درست این حوزه را شکوفا نمود.
وی افزود: حفظ امنیت غذایی کشور بعهده تلاش گران عرصه تولیدات کشاورزی است بنابراین باید توجه بیش تری در این زمینه گردد.
کبیری تصریح کرد: تامین امنیت غذایی هشتاد میلیون جمعیت ایران یکی از اهداف مهم دولت است که متولیان حوزه کشاورزی نفش مهمی در این زمینه دارند.
وی اظهار داشت: دویست و بیست هزار نیروی متخصص عضو نظام مهندسی کشاورزی کشورند که این یک ظرفیت بزرگ برای کشاورزی کشور به حساب می آید.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور خاطرنشان کرد: باید از تجربیات علمی دانش آموختگان حوزه کشاورزی در بین ۴ میلیون بهره بردار حوزه کشاورزی استفاده نمود و اقدامات لازم را در زمینه زنجیره تولید انجام داد.
کبیری یادآور شد: استفاده از دانش آموختگان حوزه کشاورزی در مراکز خدمات غیردولتی کمک بزرگی بعرصه تولید محصولات کشاورزی کشور خواهد بود که پی گیر این مهم هستیم.
وی با اشاره به این که نظام مهندسی پلی در راستای انتقال یافته های علمی در عرصه تولید است اضافه کرد: تکمیل زنجیره ‌های تولید، عرضه به بازار و تشکیل صنایع تبدیلی می‌تواند مهم ترین استفاده از دانش آموختگان در این بخشها باشد.
کبیری به مشکلات حوزه کشاورزی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مهمترین مشکل حوزه کشاورزی بازار فروش است که باید به این بخش بیش تر توجه گردد.
جنوب کرمان با بیش از ۱ میلیون نفر جمعیت از ۷ شهرستان جیرفت، کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب، عنبرآباد، قلعه گنج و منوجان تشکیل شده است.
منبع: ایرنا

 

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ اردیبهشت ۹۶
1146 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0