دیدار هیات رئیسه نظام مهندسی ساختمان استان با مدیر کل راه و شهرسازی استان

هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با مدیر کل راه و شهرسازی استان دیدار کردند.

دیدار هیات رئیسه نظام مهندسی ساختمان استان با مدیر کل راه و شهرسازی استان ،در محل اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران صورت پذیرفت.

کد خبر: 10871 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ اردیبهشت ۹۶ - ۱:۰۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،دیدار هیات رئیسه نظام مهندسی ساختمان استان با مدیر کل راه و شهرسازی استان ،در محل اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران صورت پذیرفت.دیدارهیئت رئیسه نظام مهندسی با مدیر کل راه و شهرسازی

دیدارهیئت رئیسه نظام مهندسی با مدیر کل راه و شهرسازی

دیدارهیئت رئیسه نظام مهندسی با مدیر کل راه و شهرسازی

دیدارهیئت رئیسه نظام مهندسی با مدیر کل راه و شهرسازی

مهندس حيدر نوروزي در اين جلسه ضمن تشكر و قدراني از هيئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در سخناني بیان کرد:نظام مهندسي ، بزرگ ترين تشكل مهندسي كشور است و بعلت اهميت موضوع زيرساخت ها و ساختمان و ارتباط آن با آحاد جامعه اهميت ويژه دارد، بنابراين ، وزارت راه و شهرسازي براي آن جايگاه و ارزش خاصي قائل است.

نوروزی با تاكيد بر تعامل و هم راهي اداره كل راه و شهرسازي با سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران گفت: اين تعامل و همكاري ميتواند اثرات مثبتي را در معماري و ساخت و سازهاي استان داشته باشد.

در این دیدار مهران فرصت رئیس نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با تاکید بر روی کرد سازمان در بالا رفتن سطح  کیفی خدمات مهندسی و ارتقاء کنترل و نظارت بتشریح و تبیین برنامه های سازمان در سال نودوشش پرداخت .

منبع: مازند شورا

 

بهترین کتاب برای آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اردیبهشت ۹۶
1377 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0