نامه مهم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان معاون فنی عمرانی شهردار اهواز بیان کرد

عمر ساختمانها در خوزستان بدلیل شرایط خاص اقلیمی پایین است

معاون فنی عمرانی شهردار اهواز بیان کرد: با مشارکت سازمان نظام مهندسی شهرداری و سازمان برنامه و بودجه استان، زیر نظر شورای فنی پایلوتی را در کشور ایجاد نمود که بدنبال آن ساختمانها گارانتی و یا بعبارتی بیمه کامل گردد.

کد خبر: 960322004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ - ۱۱:۱۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،معاون فنی عمرانی شهردار اهواز بیان کرد: با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان  شهرداری و سازمان برنامه و بودجه استان، زیر نظر شورای فنی پایلوتی را در کشور ایجاد نمود که بدنبال آن ساختمانها گارانتی و یا بعبارتی بیمه کامل گردد.عمر ساختمانها در خوزستان بدلیل شرایط خاص اقلیمی پایین است

عمر ساختمانها در خوزستان بدلیل شرایط خاص اقلیمی پایین است

سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان

عمر ساختمانها در خوزستان بدلیل شرایط خاص اقلیمی پایین است

محمد صفری، در نشست شورای فنی خوزستان با بیان این که درصد زیادی از هزینه احداث ساختمان مصالح مصرفی است عنوان کرد: بحث ساختمان و عیوب موجود در آن خیلی دارای اهمیت است.
صفری ادامه داد: استان خوزستان بدلیل شرایط خاص اقلیمی عمر ساختمانهای آن پایین است، و مردم هزینه‌های بسیاری را برای این منظور پرداخت میکنند.
معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز اظهار داشت: شورای فنی میتواند در این مورد بررسی و مطالعات مورد نیاز را انجام داده و مصالح مورد نیاز صنعت ساختمان را مشخص کند.


وی تاکید کرد: بررسیهای دقیق شورای فنی بطور حتم میتواند مشخص کند، برای کدام بخش ساختمان تولید مصالح کافی نیست و باید تامین گردد.
او خاطر نشان کرد: اکنون بیش تر مصالح ساختمانی مورد نیاز خوزستان از خارج استان تهیه میشود، که این مقوله با توجه بظرفیت بسیاری بالای پروژه‌های ساختمانی در استان به نفع استان نیست.
وی مطرح کرد: فعال شدن واحد تولیدی مولد مصالح ساختمانی در استان موجب فعال شدن این صنعت، صادرات آن بخارج استان و رونق بخش خواهد شد.
صفری یادآور شد: تولید مصالح ساختمانی مورد نیاز در استان این مزیت را خواهد داشت که میتوان در تولید مسائل بومی و اقلیمی استان را در نظر گرفت.
معاون فنی عمرانی شهردار اهواز در خاتمه اذعان کرد: با مشارکت سازمان نظام مهندسی شهرداری و سازمان برنامه و بودجه استان، زیر نظر شورای فنی پایلوتی را در کشور ایجاد کرد که بدنبال آن ساختمان گارانتی و یا بعبارتی بیمه تکمیل شود.
منبع : سازه نیوز

 

نظام مهندسی برق pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ خرداد ۹۶
978 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0