استاندار اردبیل خبرداد:

مانورهای مقابله با حوادث بدون اطلاع قبلی در اردبیل برگزار میشود

استاندار اردبیل بیان داشت: برای ارزیابی میزان آمادگی دستگاهها و شرکت های خدمات ‌رسان مانورهای مقابله با حوادث بدون اطلاع قبلی انجام میشود.

کد خبر: 11446 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶ - ۱۰:۴۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،استاندار اردبیل بیان داشت: برای ارزیابی میزان آمادگی دستگاهها و شرکت های خدمات ‌رسان مانورهای مقابله با حوادث بدون اطلاع قبلی انجام میشود.مانورهای مقابله با حوادث بدون اطلاع قبلی در اردبیل

مانورهای مقابله با حوادث بدون اطلاع قبلی در اردبیل

مانورهای مقابله با حوادث بدون اطلاع قبلی در اردبیل

مانورهای مقابله با حوادث بدون اطلاع قبلی در اردبیل

مجید خدابخش در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان اردبیل گفت: علاوه بر پیوست فرهنگی، تهیه پیوست زیست محیطی و پدافند غیرعامل نیز در مطالعات طرحها در سطح استان ضرورت دارد و باید به این امر عنایت ویژه‌ای از طرف متولیان امر انجام گردد.
خدابخش ادامه داد: پیش‌بینی مقابله و پیش گیری از مخاطرات حوادث احتمالی موضوعی حیاتی است که متاسفانه با وجود قوانین و مقررات در این حوزه کم تر مورد توجه قرار گرفته است و باید در زمینه رعایت این اصول و قوانین تلاش همه‌جانبه‌ای انجام گردد.
وی افزود: تامین برق اضطراری و نصب ژنراتورهای تامین برق دوم طبق ضوابط سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی از جمله آن است که عدم توجه به آن و وابستگی کامل امکانات روزمره زندگی به برق موجب بروز مشکلات و دشواری هایی در مواقع قطعی برق در استان میشود.


وی تصریح کرد: باید همه ادارات و دستگاه ها و شرکت های خدمات‌رسان آمادگی کافی و پیش‌بینی های لازم برای مواجهه با شریط غیرعادی و بروز بحران و حوادث را داشته باشند تا در موقع اتفاقهای پیش بینی نشده تسلیم شرایط نشوند.
استاندار اردبیل اظهار داشت: همه دستگاهها باید به تجهیزات تامین برق اضطراری در مواقع قطعی برق مجهز شوند و برای ارزیابی میزان آمادگی دستگاهها و شرکت های خدمات‌رسان مانورهای مقابله با حوادث بدون اطلاع قبلی انجام میشود تا روند خدمات‌رسانی ها و فعالیت ها ارزیابی گردد.
رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل خواهان مطالعه و بررسی مخاطرات و تهدیدات احتمالی و راه کارها و پیش‌بینی های مقابله با آن توسط همه دستگاهها و ادارات دولتی و شهرداری ها شد و عنوان کرد: انتظار میرود در این زمینه شاهد اقدامات مناسب و مطلوب از سوی دستگاه های استان باشیم.
منبع: تسنیم

 

کانال تلگرام ازمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اردیبهشت ۹۶
1258 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0