جزئیات نخستین جلسه کارگروه نظارت عالیه بر ساخت و سازها در شهرستان البرز استان قزوین حامد عبدالرزاق

جزئیات نخستین جلسه کارگروه نظارت عالیه بر ساخت و سازها در شهرستان البرز استان قزوین

اولین جلسه کارگروه نظارت عالیه بر ساخت و سازهای شهرستان البرز استان قزوین با حضور ریاست اداره نظام ‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان، ریاست اداره راه و شهرسازی این شهرستان و نمایندگانی از فرمانداری و شهرداری‌ها در محل اداره راه و شهرسازی شهرستان البرزبرگزار گردید.

کد خبر: 960620003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ شهریور ۹۶ - ۷:۴۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، اولین جلسه کارگروه نظارت عالیه بر ساخت و سازهای شهرستان البرز استان قزوین با حضور ریاست اداره نظام ‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان، ریاست اداره راه و شهرسازی این شهرستان و نمایندگانی از فرمانداری و شهرداری‌ها در محل اداره راه و شهرسازی شهرستان البرزبرگزار گردید.جزئیات نخستین جلسه کارگروه نظارت عالیه بر ساخت و سازها

جزئیات نخستین جلسه کارگروه نظارت عالیه بر ساخت و سازها در شهرستان البرز استان قزوین

جزئیات نخستین جلسه کارگروه نظارت عالیه بر ساخت و سازها در شهرستان البرز استان قزوین

جزئیات نخستین  جلسه کارگروه نظارت عالیه بر ساخت و سازها در شهرستان البرز استان قزوین

حامد عبدالرزاق بیان کرد: در راستای اجرای مصوبات شورای مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان و دستور اکید مدیرکل محترم در رابطه با موضوع نظارت عالیه و بمنظور تعمیم این مهم در تمامی شهرهای استان، کارگروه‌ های نظارت عالیه در محل ادارات راه و شهرسازی شهرستان ‌ها تشکیل می ‌شود.
وی گفت : هدف از نظارت عالیه ارتقای کیفیت ساخت و ساز و هم چنین ایجاد شرایط بمنظور بهره‌ مندی مردم از خدمات واقعی و باکیفیت مهندسین ذکر کرد.

عبدالرزاقی اظهار داشت: در این جلسه مقرر گردید، نشست های این کارگروه بصورت حداقل ماهیانه یک ‌بار و با حضور تمامی نمایندگان و هم چنین دعوت از سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان و دفتر نمایندگی نظام ‌مهندسی شهرستان البرز تشکیل گردد.
رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان تصریح کرد: بمنظور ایجاد این نظارت عالی در شهرستان مقرر گردید بصورت هفتگی بازدیدهای مشترک از هر یک از شهرهای این شهرستان انجام گردد.

جزئیات نخستین جلسه کارگروه نظارت عالیه بر ساخت و سازها

عبدالرزاقی در ادامه عنوان کرد: مقرر گردید طبق نتایج این بازدیدها ضمن برخورد با متخلفین و پی گیری به جهت اصلاح موارد، نقاط ضعف و قوت ساخت و سازهای هر شهر به تفکیک شناسایی شده و با انجام برنامه ریزی مدون این مشکلات رفع گردد.
وی دز خاتمه افزود : رعایت حداکثری مقررات ملی ساختمان و ضوابط و مقررات شهرسازی در ساخت و سازها مستلزم هم کاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌ های اجرایی است.

منبع : مازندشورا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ شهریور ۹۶
1091 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0