تصمیمات سومین نشست گروه تخصصی نقشه برداری شورای مرکزی تصمیمات سومین نشست گروه تخصصی نقشه برداری شورای مرکزی

تصمیمات سومین نشست گروه تخصصی نقشه برداری شورای مرکزی

تصمیمات سومین نشست گروه تخصصی نقشه برداری شورای مرکزی ، اتخاذ شد. سومین نشست گروه تخصصی نقشه برداری شورای مرکزی بصورت حضوري و مجازي و با مشاركت تمامي اعضا برگزار گردید

کد خبر: 991112001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹ - ۹:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تصمیمات سومین نشست گروه تخصصی نقشه برداری شورای مرکزی ، اتخاذ شد. سومین نشست گروه تخصصی نقشه برداری شورای مرکزی بصورت حضوري و مجازي و با مشاركت تمامي اعضا برگزار گردید

تصمیمات سومین نشست گروه تخصصی نقشه برداری شورای مرکزی

تصمیمات سومین نشست گروه تخصصی نقشه برداری شورای مرکزی
سومین نشست گروه تخصصی نقشه برداری شورای مرکزی بصورت حضوري و مجازي و با مشاركت تمامي اعضا برگزار گردید.
در این نشست، در مورد رویکرد آینده و مشکلات قابل پیگیری توسط گروه تخصصی و بررسی و بازنگری جدول و شرح خدمات ارائه شده توسط شرکت مشاور شهریگ بحث و بررسی گردید.
در ادامه نشست، در مورد پی‌گیری پیش نویس ماده سی و سوم قانون نظام مهندسی ساختمان (مبحث دوم)، نامه ارسال شده به معاونت وزارت راه و شهرسازی توسط احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، به استحضار اعضای گروه رسید و مقرر گردید، بعنوان با اولویت هم‌چنان پی‌گیری گردد تا آسیبی به جایگاه تخصصی نقشه برداری وارد نشود.
بعد از بحث و بررسی در مورد دستورکارهای جلسه، مقرر گردید، مشکلات مربوط به تفکیک آپارتمان بویژه بحث پارکینگ‌ها در نشست بعدی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و ضمنا در اسرع وقت جلسه کمیته مشترک‌راهبردی ثبت برگزار گردد.
قرار شد در مورد مبحث نقشه برداری باتوجه به اقدامات قبلی و اینکه پیش نویس آماده است، از وزارت‌ پی‌گیری گردد، ضمن اینکه مقرر گردید در مورد تعرفه با توجه به عدم امکان مشخص شدن فرایند تحلیل داده ها توسط شرکت مشاور پیشنهاد گردید اولا نامه رییس سازمان به شرکت مبنی بر توجه به وظایف نقشه برداری و ساعات کاری این رشته در نظارت و طراحی ارسال گردد.
در همین حال، در مورد شرح خدمات ضمن مشخص شدن نحوه ارایه برخی مستندات توسط متقاضیان طراحی و نظارت پیشنهاد گردید تا پی‌گیری لازم برای جمع بندی و ارسال به استان‌ها صورت گیرد.
اولویتهای دیگری هم برای پی‌گیری از جمله نهایی کردن شیوه نامه سراسری تفکیک آپارتمانها – پی‌گیری تعرفه و دستورالعمل تهیه نقشه های عرصه بود که قرار شد در زمان لازم‌ پیگیری گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ بهمن ۹۹
423 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0