اتخاذ تصمیمات دویست و شصت و دومین نشست شورای مرکزی در محل سالن جلسات این شورا اتخاذ تصمیمات دویست و شصت و دومین نشست شورای مرکزی در محل سالن جلسات این شورا

اتخاذ تصمیمات دویست و شصت و دومین نشست شورای مرکزی در محل سالن جلسات این شورا

اتخاذ تصمیمات دویست و شصت و دومین نشست شورای مرکزی در محل سالن جلسات این شورا ، صورت گرفت. احمد خرم، در ابتدای این نشست، گزارشی از امور جاری و اقدامات انجام شده سازمان ارائه کرد

کد خبر: 991129007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ بهمن ۹۹ - ۷:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اتخاذ تصمیمات دویست و شصت و دومین نشست شورای مرکزی در محل سالن جلسات این شورا ، صورت گرفت. احمد خرم، در ابتدای این نشست، گزارشی از امور جاری و اقدامات انجام شده سازمان ارائه کرد

اتخاذ تصمیمات دویست و شصت و دومین نشست شورای مرکزی در محل سالن جلسات این شورا

اتخاذ تصمیمات دویست و شصت و دومین نشست شورای مرکزی در محل سالن جلسات این شورا
تصمیمات دویست و شصت و دومین نشست شورای مرکزی
دويست و شصت و دومین نشست شورای مرکزی عصر ۳ شنبه در محل سالن جلسات این شورا برگزار گردید.
دویست و شصت و دومین نشست شورای مرکزی عصر ۳ شنبه، ۲۸ بهمن ماه با حضور اکثریت اعضا و با رعایت پروتکلهای بهداشتی بصورت حضوری و مجازی در محل سالن جلسات شورای مرکزی برگزار گردید.
«برگزاری انتخابات هیات رییسه سال دوم»، «ارائه پیشنهاد در خصوص دستور جلسات شورای مرکزی»، «ارائه گزارش بازرسی استان کرمان و اتخاذ تصمیم در این خصوص» و «بحث و بررسی درخصوص تبصره ماده ۱۰ آئین نامه اجرایی ماده سی و ‌سوم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان»؛ ۴ دستور کار دویست و شصت و دومین جلسه شورای مرکزی بودند.
احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در ابتدای این نشست، گزارشی از امور جاری و اقدامات انجام شده سازمان ارائه کرد.
خرم، تشکیل ستاد اجرای مبحث بیست و دوم، احیای روابط عمومی و امور بین الملل سازمان، راه اندازی پایگاه خبری با هدف ایجاد خبرگزاری نظام مهندسی، تشکیل دفتر نظارت و ارزیابی عملکرد استانها، راه اندازی سامانه یکپارچه، تحول صندوق مشترک استان ها، تعیین تکلیف سند ساختمان فعلی سازمان (شورای مرکزی)، تشکیل کمیته های مسکن اعضای سازمان، هیات مدیره استان ها، شورای مرکزی و پرسنل سازمان (شورای مرکزی)، همکاری با ستاد مدیریت بحران کشور، پی‌گیری عضویت رسمی سازمان در شورای عالی معماری و شهرسازی، ماده ۲۷، نشست با رئیس کل بیمه مرکزی در راستای بیمه تضمین کیفیت ساختمان، تفاهم نامه طرح اقدام ملی مسکن، آئین دادرسی، تعارض منافع، شکست کار بین رشته ای و تعیین تکلیف مجمع عمومی را از جمله اقدامات در دست اقدام سازمان نظام مهندسی ساختمان اعلام و بیان کرد: در جلسه اخیر با وزیر راه و شهرسازی، هفتاد مورد مسائل مشترک استانها مطرح و در مورد شش مورد آنها، رسیدگی و تصمیم گیری شد.
هم‌چنین برای تعیین تکلیف نحوه برگزاری مجمع عمومی مقرر شده است، استان‌هایی که امکان برگزاری مجمع عمومی بصورت حضوری و مجازی را ندارند، کمیته ویژه ای متشکل از پنج نفر از اعضای شورای مرکزی، رییس سازمان، خزانه دار، بازرس و یک نفر نماینده وزارتخانه در این باره تصمیم گیری کند.
نتایج انتخابات هیات رئیسه سال دوم شورای مرکزی
در این نشست که برگزاری انتخابات هیات رئیسه سال دوم شورای مرکزی نیز در دستور کار بود، اعضا با اکثریت آرا، مهدی شایان ، کاوه نوری کوپایی، حمیدرضا کارگر و طاهر کیافر را بعنوان اعضای جدید هیات رئیسه شورای مرکزی انتخاب کردند.
بر همین اساس، کاوه نوری کوپایی و مهدی شایان به عنوان دبیران اجرایی و هم‌چنین طاهر کیافر و حمیدرضا کارگر بعنوان منشی های هیات رئیسه انتخاب شدند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ بهمن ۹۹
980 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0