ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس قم، الگویی مناسب برای کشور ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس قم، الگویی مناسب برای کشور

ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس قم، الگویی مناسب برای کشور

ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس قم، الگویی مناسب برای کشور ، است. سالن ورزشی این مجموعه بسیار با کیفیت ساخته شده است

کد خبر: 991029010 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ دی ۹۹ - ۱۱:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس قم، الگویی مناسب برای کشور ، است. سالن ورزشی این مجموعه بسیار با کیفیت ساخته شده است

ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس قم، الگویی مناسب برای کشور

ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس قم، الگویی مناسب برای کشور

سفر استانی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان به قم؛

احمد خرم بیان کرد: «خانه مهندس در قم» الگویی برای کشور است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس قم را الگویی مناسب برای کشور عنوان کرد.

احمد خرم رئیس سازمان رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور در سفر استانی به قم از مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان بازدید کرد.

خرم در حاشیه این بازدید بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی از سوی هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای ساخت مجموعه خانه مهندس انجام شده است که این مجموعه میتواند برای سایر استان‌ها الگو و نمونه باشد.

وی ادامه داد: سالن ورزشی این مجموعه بسیار با کیفیت ساخته شده و از آن میتوان جزو سالنهای ورزشی در سطح ملی یاد کرد.

وی ادامه داد: در مجموعه خانه مهندس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، موضوع اسکان و اقامت هم باید در نظر گرفته شود، چرا که مهندسان از سراسر کشور میتوانند از این امکانات در سفر خود به شهر مقدس قم بهره مند شوند و از طرفی در کنار این مجموعه باید احداث تالار و مراکز تجاری نیز مدنظر باشد تا از این محل درآمدی برای مجموعه فراهم آید.

وی، هم‌چنین بر فضاسازی محوطه مجموعه خانه مهندس با بهره گیری از آبنما، نورپردازی و فضاسبز و در عین حال بر راه اندازی مرکز بازیهای رایانه ای برای جوانان و نوجوانان در کنار این مجموعه تاکید کرد.

وی، از تلاشهای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای ساخت این مجموعه تقدیر کرد و افزود: آنچه در این بازدید از خانه مهندس مشاهده کردیم خستگی ما را از تن بیرون کرد و امیدوار هستیم روز به روز شاهد پیشرفت و اعتلای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ها و به خصوص قم که همواره در عرصه های مختلف پیشتاز بوده است، باشیم.

قم در موضوعات مرتبط با سازمان به شدت تاثیرگذار است

در ادامه خرم بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در تمامی موضوعات و مسائل مرتبط با نظام مهندسی مشارکت فعال دارد و به شدت تاثیرگذار است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، در نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با تقدیر از تلاشهای اعضای هیات مدیره این سازمان، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در کلیه موضوعات و مسائل مرتبط با نظام مهندسی مشارکت فعال دارد و به شدت تاثیرگذار است که داشتن این روحیه جای تقدیر دارد.

وی با عنوان اینکه وحدت خوبی در بین اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برقرار است، ادامه داد: اختلافات برای یک تشکل حرفه ای سمی مهلک است و نباید از چهارچوب قانون و معیارها خارج شد که این امر فاجعه بشمار میرود و سبب میشود موضوعات اصلی سازمان به حاشیه برود و فراموش گردد.

خرم گفت: جایگاه هر یک از سازمان نظام مهندسی ساختمان استانها بسیار مهم و دارای اهمیت بالایی است بگونه ای که در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به عنوان یک رکن در نظر گرفته شده است.

نباید از اجرای قانون عقب بمانیم

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: باید از نظام طرح و برنامه در راستای اجرای وظایف و اختیارات و هم‌چنین پیشبرد اهداف سازمان استفاده کرد و نباید از اجرای قانون عقب بمانیم و باید به این موضوع هم اشاره کرد که در برخی موارد گاهی تا نود درصد از اجرای قانون عقب هستیم.

خرم افزود: چالشها و آسیبهای سازمان نظام مهندسی ساختمان در سطح هر یک از استان‌ها و کشور می بایست شناسایی شود و با بهره گیری از نظر مشاوران و متخصصان امر برای مرتفع شدن آنان باید اقدام کرد که در این راستا در شورای مرکزی بیست و چهار آسیب و دوازده برنامه و طرح و هم‌چنین شصت پروژه تهیه و تنظیم شده که به زودی اطلاع رسانی می گردد.

خرم با برشمردن ارکان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، گفت: نظارت بر روی ارکان سازمانها در این دوره در دستور کار قرار دارد، چرا که معتقد هستیم ارکان سازمان در قبال وظابفی که در قانون بر عهده دارند، باید نظارت شوند و به همین منظور دبیرخانه ای در شورای مرکزی دایر شده و سفرهای استانی نیز در همین راستا است.

وی گفت: امیدوار هستیم در این جایگاه در راستای منافع مردم قدمهای مثبتی برداریم و تمامی اقدامات و به خدمت گرفتن تجربیات می بایست در این جهت باشد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ دی ۹۹
565 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0