تبریک روز جهانی شهرسازی، ارتقاء رفاه مردم و رضایت‌مندی از شهر محل سکونت تبریک روز جهانی شهرسازی، ارتقاء رفاه مردم و رضایت‌مندی از شهر محل سکونت

تبریک روز جهانی شهرسازی، ارتقاء رفاه مردم و رضایت‌مندی از شهر محل سکونت

تبریک روز جهانی شهرسازی، ارتقاء رفاه مردم و رضایت‌مندی از شهر محل سکونت ، اصلی ترین دغدغه شهرسازان، برنامه‌ریزان شهری، طراحان شهری و کلیه فعّالان در این رشته تخصّصی باید باشد

کد خبر: 990819002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ آبان ۹۹ - ۹:۲۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تبریک روز جهانی شهرسازی، ارتقاء رفاه مردم و رضایت‌مندی از شهر محل سکونت ، اصلی ترین دغدغه شهرسازان، برنامه‌ریزان شهری، طراحان شهری و کلیه فعّالان در این رشته تخصّصی باید باشد

تبریک روز جهانی شهرسازی، ارتقاء رفاه مردم و رضایت‌مندی از شهر محل سکونت

تبریک روز جهانی شهرسازی، ارتقاء رفاه مردم و رضایت‌مندی از شهر محل سکونت
تبریک روز جهانی شهرسازی
شهرسازان، برنامه‌ریزان شهری، طراحان شهری و کلیه فعّالان در این رشته تخصّصی همواره به یک چیز می ‌اندیشند و آن “ارتقاء رفاه مردم و رضایت‌مندی از شهری که در آن زیست می‌ کنند”، است.
عباس وثیق نیا نائب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و عضو شهرسازی شورای مرکزی یادداشتی در مورد روز جهانی شهرسازی نوشته است که با هم آن را می خوانیم:
پدیده شهر را به واقع مهم‌ترین ساخته دست بشر باید دانست، چرا که عرصه‌ای توانمند برای ظهور بخش عمده‌ای از اختراعات و اکتشافات و مکانی برای تبلور روابط متعدّد و متنوّع و در عین حال متضاد و پیچیده شهروندان بوده، هست و خواهد بود.
شهرسازان، برنامه‌ریزان شهری، طراحان شهری و تمامی فعّالان در این رشته تخصّصی همواره به یک چیز می‌اندیشند و آن “ارتقاء رفاه مردم و رضایتمندی از شهری که در آن زیست می‌کنند”، است.
روز هشتم نوامبر که مقارن با هجدهم آبان ماه، تحت عنوان “روز شهرسازی” نام‌گذاری شده است و از سال ۱۹۴۹ میلادی تا بدین روز، شهرسازان جهان، این روز نیکو را گرامی می‌دارند، نه تنها در ذهنشان دست اتحاد را به هم می‌دهند، بلکه در عمل و اقدام نیز در تحقق رفاه و رضایتمندی مردم کوشش می‌کنند.
روز جهانی شهرسازی امسال “شهرسازی؛ سلامت عمومی؛ شهر سازگار با بیمار‌های پاندمیک” نامگذاری شده است. امید است با توجه به اصول شهرسازی بتوانیم شهرها را در مقابل حوادث پیش رو مقاوم و سازگار کنیم.
این جانب وظیفه خویش می‌دانم، فرا رسیدن این روز فرخنده را به یاران، دوستان، همکاران، و تمامی متخصّصان در رشته شهرسازی تبریک و تهنیت عرض نمایم و امیدوارم در پناه پروردگار و با یاری هم بتوانیم در خدمتگذاری به این مرز و بوم گام برداریم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آبان ۹۹
528 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0