رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران

نرم افزار جامع گزارش نویسی مانعی برای ساخت و سازهای غیرمجاز

رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران مطرح کرد: نرم افزار جامع گزارش نویسی آماده شده که میتواند برای تعامل میان معماران و مسئولین مناسب باشد و از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری نماید.

کد خبر: 11088 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ اردیبهشت ۹۶ - ۹:۲۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران مطرح کرد: نرم افزار جامع گزارش نویسی آماده شده که میتواند برای تعامل میان معماران و مسئولین مناسب باشد و از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری نماید.نرم افزار جامع گزارش نویسی مانعی برای ساخت و سازهای غیرمجاز

نرم افزار جامع گزارش نویسی مانعی برای ساخت و سازهای غیرمجاز

نرم افزار جامع گزارش نویسی مانعی برای ساخت و سازهای غیرمجاز

نرم افزار جامع گزارش نویسی مانعی برای ساخت و سازهای غیرمجاز

مهرداد فرصت در گردهمایی روز معمار در متل بانک ملی بابلسر بیان کرد: امسال اولین سالی است که گردهمایی ملی روز معمار در مازندران برگزار میشود.

فرصت با اشاره به این که روز زمین پاک یک روز پیش از روز معمار است باید معماران توجه خاصی بزمین داشنه باشند، گفت: فقط نباید معماری را بعلم و هنر محدود کرد بلکه معماری یک مسئولیت است.

وی گفت: معماران باید در طرحهای خود نگاه ویژه بطرح تفصیلی داشته باشند چرا که مسئولیت معماران در طرح تفصیلی نمایان میشود.

رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران با اشاره به این که آسیبهای جدی، محیط زیست را تهدید میکند، عنوان کرد: آن چه که امروز اهمیت دارد این است که باید بفکر آیندگان بود و در این زمینه هنوز خیلی از امور انجام نشده و قدرت اجرایی معماران در انجام دادن کارها خیلی پائین است.

فرصت با بیان این که متاسفانه معماران و مهندسین هیچ نظری در مورد منزل خوب نمیدهند بلکه این معامله‌های ملکی و بنگاه دارها هم اکنون صاحب نظر هستند،اظهار داشت: باید مسئولین مربوطه استقلال بیشتری را بنظام مهندسی اعطا نمایند چراکه برخی از قانونها موجب محدودیتهای بی جا شده است.

وی عنوان کرد: بومی سازی و استقلال نظام مهندسی ار جمله مواردی است که اعضای شورای نظام مهندسی باید به آن توجه نمایند.

این مقام مسئول با اشاره به این که جوانان معمار باید بدانند که با چشمان باز مسائل آموزش و تایید را مدنظر خود قرار دهند، بیان داشت: نرم افزار جامع گزارش نویسی آماده شده که میتواند برای تعامل میان معماران و مسئولین مناسب باشد و از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری نماید.

منبع:ایسنا

 

دانلود منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اردیبهشت ۹۶
1283 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0