رقابت داوطلبان اخذ پروانه اشتغال به کار رشته معماری (صلاحیت طراحی) در زاهدان رقابت داوطلبان اخذ پروانه اشتغال به کار رشته معماری (صلاحیت طراحی) در زاهدان

رقابت داوطلبان اخذ پروانه اشتغال به کار رشته معماری (صلاحیت طراحی) در زاهدان

رقابت داوطلبان اخذ پروانه اشتغال به کار رشته معماری (صلاحیت طراحی) در زاهدان ، شروع شد. ابوالفضل علیخانی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۲۱ پروانه اشتغال به کار جدید صادر، ۱۶۴۱مورد تمدید و ارتقا پایه صادر شده است

کد خبر: 020207009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ اردیبهشت ۰۲ - ۹:۱۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رقابت داوطلبان اخذ پروانه اشتغال به کار رشته معماری (صلاحیت طراحی) در زاهدان ، شروع شد. ابوالفضل علیخانی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۲۱ پروانه اشتغال به کار جدید صادر، ۱۶۴۱مورد تمدید و ارتقا پایه صادر شده است

رقابت داوطلبان اخذ پروانه اشتغال به کار رشته معماری (صلاحیت طراحی) در زاهدان

رقابت داوطلبان اخذ پروانه اشتغال به کار رشته معماری (صلاحیت طراحی) در زاهدان
صدور ۱۸۶۲ پروانه اشتغال به کار مهندسی در استان قم
شروع رقابت داوطلبان اخذ پروانه اشتغال به کار رشته معماری (صلاحیت طراحی ) در زاهدان، رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: در سال گذشته تعداد ۲۲۱ پروانه اشتغال به کار جدید و در مجموع ۱۸۶۲ پروانه اشتغال به کار حرفه مهندسی در استان صادر شده است.
ابوالفضل علیخانی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۲۱ پروانه اشتغال به کار جدید صادر، ۱۶۴۱مورد تمدید و ارتقا پایه صادر شده است.
علیخانی گفت: در سال گذشته پروانه اشتغال به کار معماران تجربی، انبوه سازی، کاردانی های فنی و مهندسین ساختمان به ترتیب به تعداد ۳۸، ۱، ۶۲، ۱۸۶۲ فقره وفق ضوابط و مقررات موجود صادر شده است. هم‌چنین مجوز فعالیت در حرفه های مرتبط با ساختمان در قالب صدور پروانه اشتغال به کار شرکتهای حقوقی اعم از آزمایشگاه‌ های فنی، سازندگان مسکن و ساختمان، شرکت‌ های طراح و ناظر و مهندسان مشاور به تعداد صد و هفتاد و دو پروانه صادر شده است.
وی در مورد دیگر اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ توضیح داد: طبق گزارش وضعیت سامانه پروانه های اشتغال به کار مهندسین، کاردان ها و معماران تجربی ساختمان (سپامک)، اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی ساختمان اداره کل کل راه و شهرسازی استان قم در سال ۱۴۰۱ رتبه نخست پاسخ‌گویی را در بین استان های کشور به خود اختصاص داد.
به گفته رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در سال گذشته برای نخستین بار در همه استانهای کشور، ۳ دوره آزمون برای واجدین شرایط اخذ پروانه، ارتقا و صلاحیت جدید در حرفه نظام مهندسی برگزار گردید.
وی در خاتمه افزود: سازمانهای نظام مهندسی و کاردانی ساختمان موظف هستند ضمن اطلاع رسانی و بهره گیری حداکثری از سرویس ارائه خدمات غیر حضوری نسبت به اقدامات اولیه فرآیند صدور، تمدید و یا ارتقای پروانه اشتغال به کار اقدام کنند.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اردیبهشت ۰۲
170 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0