مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان از مجلس شورای اسلامی مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان از مجلس شورای اسلامی

مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان از مجلس شورای اسلامی

مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان از مجلس شورای اسلامی ، در جلسه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان، با نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، مطالبات نظام مهندسی از پارلمان بحث و بررسی گردید

کد خبر: 990607005 تاریخ انتشار: جمعه ۷ شهریور ۹۹ - ۴:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان از مجلس شورای اسلامی ، در جلسه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان، با نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، مطالبات نظام مهندسی از پارلمان بحث و بررسی گردید

مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان از مجلس شورای اسلامی

مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان از مجلس شورای اسلامی
در جلسه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان، با نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، مطالبات نظام مهندسی از پارلمان بحث و بررسی گردید.
اعضای هیات مدیره این سازمان با سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این جلسه، ابراهیم پور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گرگان، گزارش کاملی از فعالیتهای هیات مدیره دوره هشتم ارائه داد.
ابراهیم پور، بر بازنگری کتاب قانون نظام مهندسی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: اعضای شورای مرکزی بازوی مشورتی قوی برای بازنگری قانون هستند که میتوان از تجربیات و دانش آنها استفاده کرد.
رییس هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گرگان، بر خواسته به حق مهندسان استان یعنی واقعی شدن نرخ خدمات مهندسی تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و نرخ تورم توجه به معیشت مهندسان، اهمیت زیادی دارد.
در همین حال، سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در این جلسه، بر اهمیت مسوولیت پذیری و توجه به مشکلات مردم تاکید کرد.
سنگدوینی تصریح کرد: گلستان از استان‌هایی است که ظرفیتهای زیادی برای سرمایه گذاری دارد و میتوان از این ظرفیتها برای توسعه و رونق استان استفاده کرد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا با بیان جمله: نمایندگان، صدای مردم هستند بر رسیدگی و توجه ویژه به خواسته های اعضای هیات مدیره و جامعه مهندسی استان تاکید کرد.
در این جلسه هریک از اعضای هیات مدیره حاضر در نشست و اعضای شرکت کننده از طریق ویدئو کنفرانس به بیان نظرات خود پرداختند و خواسته های خود را مطرح نمودند که از آن جمله میتوان به توجه ویژه به تعرفه خدمات مهندسی و بحث معیشت مهندسان، توجه و پی‌گیری ویژه موضوع بیمه مهندسان، استفاده از ظرفیت جامعه مهندسی استان، توجه ویژه به اشتغال مهندسان استان، تشکیل شعبه ویژه نظام مهندسی در دادگستری اشاره کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ شهریور ۹۹
479 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0