انتخاب چهره‌ های سال راه و ساختمان از منتخبان پنجمین دوره چهره سال نود و شش در حوزه راه و ساختمان تجلیل گردید.

انتخاب چهره‌ های سال راه و ساختمان

فرج اله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی، پیروز حناچی معاونت فنی وعمرانی شهرداری تهران، محمد سعید ایزدی و هوشنگ عشایری معاونان وزیر راه و شهرسازی، مسوولان و دست ‌اندر کاران حوزه عمران و شهری از منتخبان جشنواره راه و ساختمان معرفی و تجلیل بعمل آمد.

کد خبر: 961218002 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ اسفند ۹۶ - ۱۲:۵۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، فرج اله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی، پیروز حناچی معاونت فنی وعمرانی شهرداری تهران، محمد سعید ایزدی و هوشنگ عشایری معاونان وزیر راه و شهرسازی، مسوولان و دست ‌اندر کاران حوزه عمران و شهری از منتخبان جشنواره راه و ساختمان معرفی و تجلیل بعمل آمد.

انتخاب چهره‌ های سال راه و ساختمان

انتخاب چهره‌ های سال راه و ساختمان

انتخاب چهره‌ های سال راه  و ساختمان

در این آئین، ایرج شهین باهر شهردار تبریز در دسته کلان شهرها، مسعود نصرتی شهردار رشت در دسته شهرداری‌ ها، تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در دسته مدیران راه و شهرسازی، ریاست سازمان نظام مهندسی استان فارس در دسته روسای سازمان نظام مهندسی و هم چنین در دسته پروژه‌های عمرانی، پروژه محله بلاغی قزوین، برگزیدگان چهره راه و ساختمان شدند.
پنجمین جشنواره چهره سال راه و ساختمان در تاریخ ۷ تا تا ۱۵ اسفند ماه برگزارش گردیده است و در این انتخابات شهروندان مدیران مورد نظر خود در بخشهای شهرداری، راه و شهرسازی، نظام مهندسی و پروژه های عمرانی را انتخاب کردند.
منتخبان این دوره از جشنواره به ترتیب ایرج شهین ‌باهر شهردار تبریز با کسب هفت هزار و چهارصد و بیست و هفت رای از مجموع آرا بعنوان چهره سال راه و ساختمان در در دسته کلان شهرها و مسعود نصرتی- شهردار رشت با مجموع شش هزار و نهصد و نود و نه رای در دسته شهرها انتخاب گردیدند.
هم چنین تقی رضایی- مدیرکل راه و شهرسازی البرز با مجموع دو هزار و ششصد و پنجاه و یک رای از آرای مردمی بعنوان چهره سال راه و ساختمان در دسته «مدیران راه و شهرسازی» برگزیده شدند.
علاوه بر این، در دسته «روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان» شهروندان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس را با دو هزار و دویست و نه رای از مجموع آرا بعنوان چهره سال راه و ساختمان سال نود و شش برگزیدند.

انتخاب چهره‌ های سال راه و ساختمان

هم چنین در دسته پروژه‌های عمرانی پروژه محله بلاغی با ششصد و نود و یک رأی گزینه انتخاب مردمی برای چهره سال راه و ساختمان گردید.
۳ محور «بازآفرینی شهری» و «رعایت حقوق شهروندی» از اهداف برگزاری پنجمین دوره جشنواره چهره سال راه و ساختمان بود که تلاش گردید با جریان‌ سازی و انجام بیش از دویست مصاحبه خبری و گزارش که با پوشش رسانه‌ ای خبرگزاری ‌ها، روزنامه‌ ها، پایگاه ‌های خبری، شبکه‌ های اجتماعی و صدا و سیما همراه بود به یکی از مطالبات مردمی تبدیل گردد.
انتخابات چهره سال راه و ساختمان کشور که هرساله برگزار می‌ گردد، انتخابی کاملاً رسانه ‌ای است و تمامی مدیران و مسئولان مذکور توسط مخاطبان و شهروندان انتخاب میشوند.
در این آئین، محمد سعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: در دولت یازدهم تلاش کردیم که سیاست ‌های بازآفرینی شهری را بر محور کیفی‌ سازی قرار دهیم.
ایزدی خاطر نشان ساخت: بخشی نگری و انتقاد صرف از یکدیگر سبب لطمات جبران ناپذیر به کشور می ‌شود. بنابراین لازم است تا فضای هم دلی و هم افزایی در جهت رفع مشکلات بوجود بیاید. نقدهایی که بعد از حوادث اخیر ایجاد شده صرفا شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت ‌ها است.

منبع : فصل تجارت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی-نظارت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اسفند ۹۶
1089 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0